פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
13/1/2005 21:25 HILLA מאת:
שירלי, אני בהלם. נשואי מחסל טונות. תודה שחשבת עלי.יעל, אנחנו עשינו בבית: כותרת:
יש לנו חצר, וזה היה בקיץ, אז היה לנו יותר קל. יש לכם חצר?
אנחנו ביקשנו לבוא עם בגדים לליכלוך ויצרנו. תליתי 2 בריסטולים, לילדים ולהורים. וכולם ציירו ביחד. יצאו ציורים מדהימים שנשמרו כמזכרת. אפשר לעשות הדבקות של עלים וחול, או סתם מדבקות. אפשר להשמיע קלטת של שירים עם הפעלות שהילדים מכירים מהגן ולהפעיל ביחד.
ודבר אחרון, תהיי מוכנה לזה ש10 ילדים ביחד בחדר אחד, זה המון. יהיה באלגאן. אם מוכנים לזה נפשית וזורמים עם זה, זה בסדר. אבל תהיי מוכנה.
מזל טוב!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
13/1/2005  11:40 מישהי מכירה ויכולה להמליץ על הגנים של סיגל בהוד השרון ? תודה (ל"ת) - מיפי
13/1/2005  11:48 פינת המתכונים חיה ונושמת מאתמול - 5 עמודים אחורה. בבקשה. (ל"ת) - ביג מאמא
13/1/2005  11:50 מישהי שמעה משהו על מרחב - בית הספר הדמוקרטי ברעננה? (ל"ת) - ליאתה
13/1/2005  11:53 מיפי, היי - עידית של שחר
13/1/2005  11:55 ואולי מישהי יודעת איפה אפשר ללכת לראות פרחים? - עידית של שחר
13/1/2005  12:02 מחפשים דירה - אמאשלטל
13/1/2005  12:04 תמרה, הבנתי שאת מחפשת אותי. חזרתי מחו"ל ואת מוזמנת ליצור קשר - ורד
13/1/2005  12:04 מחפשים המלצות למנשא גב ולחנות - עוד שין
13/1/2005  12:10 ורד שלחתי לך מייל והילה - נכון שווה:)??? !!! (ל"ת) - תמרה
13/1/2005  12:12 מבקשת המלצה על רופא עור לתינוק באיזור ת"א, ר"ג, רמה"ש, גבעתיים - קופ"ח מכבי (ל"ת) - דנה-דין
13/1/2005  12:16 מנסה שוב - איפה קונים עגלה לבובה - שירין
13/1/2005  12:23 לפרח, דחוף שאלה - פשפשית
13/1/2005  12:30 לעוד שין - מירי2
13/1/2005  12:35 פשפשית - פרח
13/1/2005  12:41 לעידית של טל - אולי
13/1/2005  12:43 שירין, - עידית של שחר
13/1/2005  12:47 פרח, תודה רבה רבה! (ל"ת) - פשפשית
13/1/2005  12:47 שירין - ליק333
13/1/2005  12:51 מירי2 - תודה, תודה, תודה! - עוד שין
13/1/2005  13:16 ליאתה - לגבי מרחב. - POOH
13/1/2005  13:27 POOH - תודה! - ליאתה
13/1/2005  13:44 עדיין מבקשת המלצה למשפחתון - רויטלנעידו
13/1/2005  13:56 OT--תודה לדרורית - אביטל כ
13/1/2005  14:04 רגע של נוסטלגיה—איך אפשר לשמר/ למסגר פרחים מיובשים? - אביטל כ
13/1/2005  14:10 היש מי שיודעת אם לבי"ס הפתוח בתפן - גילי אבישי
13/1/2005  14:13 לעוד שיין - עדי כספי
13/1/2005  14:18 לגילי - עדי כספי
13/1/2005  14:26 $$$$$$$$מנסה שוב############## - יעל*
13/1/2005  14:49 עדי, תודה רבה- אקפוץ גם לשם (ל"ת) - עוד שין
13/1/2005  14:54 שימור פרחים - iriti
13/1/2005  14:54 רעיון ליעל - מיפי
13/1/2005  15:00 תודה מיפי! אשמח לעוד רעיונות... (ל"ת) - יעל*
13/1/2005  15:11 וואו עדי,תודה לך יקירתי וכן,אנחנו עדיין כאן.... (ל"ת) - גילי אבישי
13/1/2005  15:17 רינת א' (או כל מי שיודעת) - מה קורה עם רוניתי? (ל"ת) - מירבת
13/1/2005  15:26 איך מחשבים את ימי הביוץ במחזור של 32 יום? (ל"ת) - רוצה להיות בהריון
13/1/2005  15:33 לרוצה להיות - 18 יום מיום התחלת המחזור האחרון אם אינני טועה (ל"ת) - מיפי
13/1/2005  15:48 iriti-- תודה על הרעיון! (ל"ת) (ל"ת) - אביטל כ
13/1/2005  16:15 עידית של שחר וליק333 - תודה! (ל"ת) - שירין
13/1/2005  17:07 מירבת - לגבי רוניתי ואנה - רינת א'
13/1/2005  19:12 זקוקה להמלצה למטפל/ת בדיוקר ונרות הופים לבת שנתיים וחצי. איזור המרכז אך לא אכפת לי לנסוע רחוק יותר בשביל מטפל טוב.תודה. (ל"ת) - גלינה
13/1/2005  19:23 מישהי יודעת איך מורידים קקי של כלב משתי הנעליים, נכנס בחריצי הסולייה וקצת קשה לי להוציא אותו. - מישהי מכירה דרך כלשהיא??? (הנעליים האהובות והשימושיות ביותר שיש לי). (ל"ת) - רונית.ק
13/1/2005  19:42 משהי יודעת איפה אפשר לקנות קופסאות ג ד ו ל ו ת מקש לצעצועים? (ל"ת) - מיכלה
13/1/2005  19:55 רונית ק - שירלי2
13/1/2005  20:33 למיקלה - ב"קנה-קש" (ויש להם גם אתר מצויין כולל מידות והכל (ל"ת) - אולי
13/1/2005  20:34 HILLA - שירלי2
13/1/2005  21:19 לעוד שין-מנשא גב - תמר
13/1/2005  21:25 רויטלנעדו - ליאתה
13/1/2005  21:31 ולמקרה שתעשי חיפוש עם שמך: רויטלנעידו, - ליאתה
13/1/2005  22:03 שירין - דבי
14/1/2005  02:18 הי בנות! אני קופצת לביקור! - נועה
14/1/2005  06:40 *************** רותי קרני הורביץ ***************** - מיכל
14/1/2005  09:06 ++++++++++לנועה++++++++++ - יעלה
14/1/2005  09:27 @@@ דובת גריזלי @@@ - ענבל
14/1/2005  11:18 אשמח לקבל המלצות לגן בפ"ת - יונית
14/1/2005  11:48 ואני נזכרתי לחפש גן לשנה הבאה בראשל"צ. בן יהיה בן שלוש - HILLA
14/1/2005  12:29 HILLA אכן בעסה בעסה - יונית
14/1/2005  16:12 דבי - תודה! זה מקסים, אבל צריך לשבור תכנית חיסכון... (ל"ת) - שירין
14/1/2005  21:38 יונית, לא עיצבנת אותי, אני כבר הגעתי למצב שהשלמתי עם הוויתורים שאני עושה - HILLA
14/1/2005  23:08 לרונית ק. - עם מברשת שיניים ישנה. (ל"ת) - תנירוני
15/1/2005  12:12 יונית, גן בפ"ת - עידית של שחר
16/1/2005  00:25 ענבל, - דובת גריזלי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש