|
13/1/2005 21:25
|
HILLA
|
מאת:
|
|
שירלי, אני בהלם. נשואי מחסל טונות. תודה שחשבת עלי.יעל, אנחנו עשינו בבית:
|
כותרת:
|
יש לנו חצר, וזה היה בקיץ, אז היה לנו יותר קל. יש לכם חצר? אנחנו ביקשנו לבוא עם בגדים לליכלוך ויצרנו. תליתי 2 בריסטולים, לילדים ולהורים. וכולם ציירו ביחד. יצאו ציורים מדהימים שנשמרו כמזכרת. אפשר לעשות הדבקות של עלים וחול, או סתם מדבקות. אפשר להשמיע קלטת של שירים עם הפעלות שהילדים מכירים מהגן ולהפעיל ביחד. ודבר אחרון, תהיי מוכנה לזה ש10 ילדים ביחד בחדר אחד, זה המון. יהיה באלגאן. אם מוכנים לזה נפשית וזורמים עם זה, זה בסדר. אבל תהיי מוכנה. מזל טוב!
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|