|
14/1/2005 02:18
|
נועה
|
מאת:
|
|
הי בנות! אני קופצת לביקור!
|
כותרת:
|
איזה כיף לי, אני מחייכת מהבוקר (ואני בכלל לא מתגעגעת, אבל לא כיף לבוא לארץ לבקר?) אני עובדת בסניף המקומי של ה- JNF והם מוציאים סיור לארץ, והיום אמרו לי, מה את לא באה? טיסה, מלון, סיורים על חשבונם... אפילו אביתר! אז מה, אני לא אבוא? אני מכירה שתי סבתות שישמחו מאד. אז להתראות, בין ים המלח לחרמון, באמצע פברואר! אני כל כך מתרגשת... נועה
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|