|
14/1/2005 21:38
|
HILLA
|
מאת:
|
|
יונית, לא עיצבנת אותי, אני כבר הגעתי למצב שהשלמתי עם הוויתורים שאני עושה
|
כותרת:
|
והאמת, אני לא מכירה (ממש מכירה, לא שמעתי/קראתי) ולו לא ילד אחד שאוכל (לדעתי) יותר בריא משלו. אמנם יש ילד אחד של חברה, שאוכל רק מבושל ביתי, אבל אוכל ממתקים. לדעתי זה עוד פחות טוב. אבל לא משנה, שכל הורה יעשה את השיקולים שלו ויגיע למסקנות ולפשרות שלו. ואני באמת שמחה בשבילך שיש לך את הזמן לבשל. הייתי שמחה אם היה לי גם. לגבי האומגה, בטח שרצוי להוסיף. אני לוקחת כמוסות שמן דגים. אני יודעת שזה מאד חשוב לי (שמישהו יחזיר לי את הזכרון שלי בבקשה!!!)ושזה מאד חשוב ליונק שמקבל זאת בחלב. רק בריאות.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|