|
16/1/2005 00:25
|
דובת גריזלי
|
מאת:
|
|
ענבל,
|
כותרת:
|
שאלת אותי עם עדיף הפך או נהפך ובמובן 'היה ל'. זה היה מזמן ולא ראיתי את השאלה בזמן, לכן אין פלא ששכחת. בדקתי זאת פעם, מצאתי שבמקא במקרא הפך (משהו, בלי ל-) ובלשון חכמים יש לא מעט נהפך, ודווקא עם ל-. המסקנה: כשאני בוחרת ב"הפך" אני משתמשת אחר כך במושא ישיר (בלי ל-) וזאת כנראה הצורה המהודרת מבין השתיים.
תודה על ההתעניינות בשלומי. ברוך ה' בשבוע האחרון אני לא בדיכאון כלל, ואין ספק שהעצות שקיבלתי כאן בדיון ש"פרגנתי" לעצמי לפני שבוע תרמו לכך לא מעט. גם הילדה הבריאה בלי עין רעה מנגיפי החורף המתישים ואף מצב רוחה השתפרה. ואיך אתם? נראה שאת עסוקה מאוד...
שבוע טוב, קרן
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|