ממש לא נראה לי שבגיל כזה זה בעיית שינה - יש מליון אופציות שבגללן הוא מתעורר, זה גם שלב שמתחילה תחושה של חרדת נטישה אצלהם והם כל שניה מתעוררים , אולי הוא רעב , אולי הוא מוציא עוד שן , אולי הוא עשה משהו חדש היום וכתוצאה מזה הם גם מתעוררים , אולי הוא חולם הרבה , אולי הוא צריך אותך קצת יותר , אולי מישהו בבית נוחר ומעיר אותו , בקיצור יש עוד מלא... נכון שהעייפות שוברת / הורסת / גומרת אבל זה שלב שרובנו עוברים. תנסי אולי לקחת עזרה ולישון אחר הצהריים (להשלים איזה שעתיים ) אבל אני לא הייתי וקראת לזה "בעיה". מקווה שלילותכם ישנו צבעם מלבן ל....ורוד יותר.. אהה ועוד משהו שאולי.. אני זוכרת תקופה שהייתי קמה לנועם ממש עצבנית מרוב שהוא היה מתעורר כל שניה והוא פשוט היה מרגיש את זה כמו איזה סנסור חיי וכמו בחוקי מרפי - כמה שיותר התעצבנתי ככה יותר המשיך להתעורר, ברגע שהחלטתי פשוט לקום אליו באהבה כי בטוח שהוא קם מסיבה מסויימת ולא כדי לעשות לי דווקא - אז הוא הרגיש שאני רגועה , אני לא יודעת לתאר את זה אפילו אבל הוא פשוט חש אותי רגועה יותר ונרדם טוב יותר. בהצלחה !!
|
תוכן התגובה:
|