פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
13/1/2005 12:03 נוני מאת:
מצחיקולה....כולנו באותה סירה - זו לא בעיית שינה... כותרת:
ממש לא נראה לי שבגיל כזה זה בעיית שינה - יש מליון אופציות שבגללן הוא מתעורר, זה גם שלב שמתחילה תחושה של חרדת נטישה אצלהם והם כל שניה מתעוררים , אולי הוא רעב , אולי הוא מוציא עוד שן , אולי הוא עשה משהו חדש היום וכתוצאה מזה הם גם מתעוררים , אולי הוא חולם הרבה , אולי הוא צריך אותך קצת יותר , אולי מישהו בבית נוחר ומעיר אותו , בקיצור יש עוד מלא... נכון שהעייפות שוברת / הורסת / גומרת אבל זה שלב שרובנו עוברים.
תנסי אולי לקחת עזרה ולישון אחר הצהריים (להשלים איזה שעתיים )
אבל אני לא הייתי וקראת לזה "בעיה".
מקווה שלילותכם ישנו צבעם מלבן ל....ורוד יותר..
אהה ועוד משהו שאולי.. אני זוכרת תקופה שהייתי קמה לנועם ממש עצבנית מרוב שהוא היה מתעורר כל שניה והוא פשוט היה מרגיש את זה כמו איזה סנסור חיי וכמו בחוקי מרפי - כמה שיותר התעצבנתי ככה יותר המשיך להתעורר, ברגע שהחלטתי פשוט לקום אליו באהבה כי בטוח שהוא קם מסיבה מסויימת ולא כדי לעשות לי דווקא - אז הוא הרגיש שאני רגועה , אני לא יודעת לתאר את זה אפילו אבל הוא פשוט חש אותי רגועה יותר ונרדם טוב יותר.
בהצלחה !!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
13/1/2005  12:07 גם אצלנו זה היה ככה. לא הלכנו למעבדת שינה, אבל רצינו...בסוף זה עבר עם הגמ"ל, בגיל שנה וחודש בערך. (ל"ת) - HILLA
13/1/2005  12:21 אבל זה ככה כבר חצי שנה ובמעמדת שינה אמרו לי לבוא - עיפה מאוד
13/1/2005  13:40 אצלנו זה ככה ברוב הלילות - מוניק
13/1/2005  13:43 נראה לי, אם אין משהי עם נסיון רע כאן, שאני עדיין אלך - עיפה מאוד
13/1/2005  14:00 לעייפה מאד - אצלינו..... - רינתי
13/1/2005  14:08 נראה לי שעובדים שם עם ההורים ומנסים למצוא פתרונות פסיכולוגיים (ל"ת) - חס וחלילה תרופות
13/1/2005  16:43 לנו עזרו פרחי באך - רינת א'
14/1/2005  01:09 Try cosleeping - Um_Netah
14/1/2005  02:15 אם תחכי שבוע, אספר לך מחוויותיה של חברה שלי - נועה
14/1/2005  07:39 To Noa - Um_Netah
14/1/2005  09:04 נועה - גם אם היא לא תרצה, אני נורא ארצה לשמוע ויש לי הרגשה שעוד כמה אמהות כאן.... אז ספרי חוויות משם (ל"ת) - מירי2
14/1/2005  11:31 HELP אולי יש לכן עצות שינה בשבילי? גם אנחנו כבר תשושים...HELP - אמא של יובל ונוה
15/1/2005  01:40 To mother of Yuval and Naveh - Um_Netah
18/1/2005  01:52 מירי2, ברגע שאשמע סיפורים אשוב לספר, ול - Um neta - נועה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש