פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
13/1/2005 12:07 HILLA מאת:
גם אצלנו זה היה ככה. לא הלכנו למעבדת שינה, אבל רצינו...בסוף זה עבר עם הגמ"ל, בגיל שנה וחודש בערך. (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
13/1/2005  12:03 מצחיקולה....כולנו באותה סירה - זו לא בעיית שינה... - נוני
13/1/2005  12:21 אבל זה ככה כבר חצי שנה ובמעמדת שינה אמרו לי לבוא - עיפה מאוד
13/1/2005  13:40 אצלנו זה ככה ברוב הלילות - מוניק
13/1/2005  13:43 נראה לי, אם אין משהי עם נסיון רע כאן, שאני עדיין אלך - עיפה מאוד
13/1/2005  14:00 לעייפה מאד - אצלינו..... - רינתי
13/1/2005  14:08 נראה לי שעובדים שם עם ההורים ומנסים למצוא פתרונות פסיכולוגיים (ל"ת) - חס וחלילה תרופות
13/1/2005  16:43 לנו עזרו פרחי באך - רינת א'
14/1/2005  01:09 Try cosleeping - Um_Netah
14/1/2005  02:15 אם תחכי שבוע, אספר לך מחוויותיה של חברה שלי - נועה
14/1/2005  07:39 To Noa - Um_Netah
14/1/2005  09:04 נועה - גם אם היא לא תרצה, אני נורא ארצה לשמוע ויש לי הרגשה שעוד כמה אמהות כאן.... אז ספרי חוויות משם (ל"ת) - מירי2
14/1/2005  11:31 HELP אולי יש לכן עצות שינה בשבילי? גם אנחנו כבר תשושים...HELP - אמא של יובל ונוה
15/1/2005  01:40 To mother of Yuval and Naveh - Um_Netah
18/1/2005  01:52 מירי2, ברגע שאשמע סיפורים אשוב לספר, ול - Um neta - נועה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש