פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
13/1/2005 12:07
HILLA
מאת:
גם אצלנו זה היה ככה. לא הלכנו למעבדת שינה, אבל רצינו...בסוף זה עבר עם הגמ"ל, בגיל שנה וחודש בערך. (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
13/1/2005 12:03
מצחיקולה....כולנו באותה סירה - זו לא בעיית שינה...
-
נוני
13/1/2005 12:21
אבל זה ככה כבר חצי שנה ובמעמדת שינה אמרו לי לבוא
-
עיפה מאוד
13/1/2005 13:40
אצלנו זה ככה ברוב הלילות
-
מוניק
13/1/2005 13:43
נראה לי, אם אין משהי עם נסיון רע כאן, שאני עדיין אלך
-
עיפה מאוד
13/1/2005 14:00
לעייפה מאד - אצלינו.....
-
רינתי
13/1/2005 14:08
נראה לי שעובדים שם עם ההורים ומנסים למצוא פתרונות פסיכולוגיים (ל"ת)
-
חס וחלילה תרופות
13/1/2005 16:43
לנו עזרו פרחי באך
-
רינת א'
14/1/2005 01:09
Try cosleeping
-
Um_Netah
14/1/2005 02:15
אם תחכי שבוע, אספר לך מחוויותיה של חברה שלי
-
נועה
14/1/2005 07:39
To Noa
-
Um_Netah
14/1/2005 09:04
נועה - גם אם היא לא תרצה, אני נורא ארצה לשמוע ויש לי הרגשה שעוד כמה אמהות כאן.... אז ספרי חוויות משם (ל"ת)
-
מירי2
14/1/2005 11:31
HELP אולי יש לכן עצות שינה בשבילי? גם אנחנו כבר תשושים...HELP
-
אמא של יובל ונוה
15/1/2005 01:40
To mother of Yuval and Naveh
-
Um_Netah
18/1/2005 01:52
מירי2, ברגע שאשמע סיפורים אשוב לספר, ול - Um neta
-
נועה
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש