|
13/1/2005 12:21
|
עיפה מאוד
|
מאת:
|
|
אבל זה ככה כבר חצי שנה ובמעמדת שינה אמרו לי לבוא
|
כותרת:
|
במעבדה אמרו שזה מוכר וידוע ואם אין לו בעיה כרונית אז ב-90% מהמקרים הם מצליחים לפתור את הענין בלי לתת לילדים לבכות (לא בשיטת 5 דקות). מדובר במעבדה מכובדת באחת האוניברסיטאות - האם עובדים עלי???
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|