פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
14/1/2005 11:31 אמא של יובל ונוה מאת:
HELP אולי יש לכן עצות שינה בשבילי? גם אנחנו כבר תשושים...HELP כותרת:
אני ניסיתי גמילת לילה עם נוה אבל הוא עקשן גדול. שבוע שלם הוא צרח כל הלילה וסרב לשתות מהבקבוק. בסוף נשברתי. והוא ישן איתנו כך שההתעוררויות שלו לא נובעות מגעגועים. בנוסף גם יובל בזמן האחרון מתעורר המון בלילות. בורח לו פיפי (יש לו רגרסיה בעניין הזה) ובכלל כל הלילות אנחנו מתרוצצים בין שניהם (קצת כמו כסאות מוזיקליים). לפעמים נדמה לי שאני כבר לא ישנתי יותר משעתיים רצוף שלוש שנים וחצי. אנחנו מתמוטטים. אולי באמת כדאי לנו ללכת למישהו שמטפל ויאבחן בדיוק איפה הבעיה ויתן לנו כלים להתמודדות. האם מעבדת שינה היא פתרון או פסיכולוג ילדים או להורים? HELP

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
13/1/2005  12:03 מצחיקולה....כולנו באותה סירה - זו לא בעיית שינה... - נוני
13/1/2005  12:07 גם אצלנו זה היה ככה. לא הלכנו למעבדת שינה, אבל רצינו...בסוף זה עבר עם הגמ"ל, בגיל שנה וחודש בערך. (ל"ת) - HILLA
13/1/2005  12:21 אבל זה ככה כבר חצי שנה ובמעמדת שינה אמרו לי לבוא - עיפה מאוד
13/1/2005  13:40 אצלנו זה ככה ברוב הלילות - מוניק
13/1/2005  13:43 נראה לי, אם אין משהי עם נסיון רע כאן, שאני עדיין אלך - עיפה מאוד
13/1/2005  14:00 לעייפה מאד - אצלינו..... - רינתי
13/1/2005  14:08 נראה לי שעובדים שם עם ההורים ומנסים למצוא פתרונות פסיכולוגיים (ל"ת) - חס וחלילה תרופות
13/1/2005  16:43 לנו עזרו פרחי באך - רינת א'
14/1/2005  01:09 Try cosleeping - Um_Netah
14/1/2005  02:15 אם תחכי שבוע, אספר לך מחוויותיה של חברה שלי - נועה
14/1/2005  07:39 To Noa - Um_Netah
14/1/2005  09:04 נועה - גם אם היא לא תרצה, אני נורא ארצה לשמוע ויש לי הרגשה שעוד כמה אמהות כאן.... אז ספרי חוויות משם (ל"ת) - מירי2
15/1/2005  01:40 To mother of Yuval and Naveh - Um_Netah
18/1/2005  01:52 מירי2, ברגע שאשמע סיפורים אשוב לספר, ול - Um neta - נועה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש