|
14/1/2005 11:31
|
אמא של יובל ונוה
|
מאת:
|
|
HELP אולי יש לכן עצות שינה בשבילי? גם אנחנו כבר תשושים...HELP
|
כותרת:
|
אני ניסיתי גמילת לילה עם נוה אבל הוא עקשן גדול. שבוע שלם הוא צרח כל הלילה וסרב לשתות מהבקבוק. בסוף נשברתי. והוא ישן איתנו כך שההתעוררויות שלו לא נובעות מגעגועים. בנוסף גם יובל בזמן האחרון מתעורר המון בלילות. בורח לו פיפי (יש לו רגרסיה בעניין הזה) ובכלל כל הלילות אנחנו מתרוצצים בין שניהם (קצת כמו כסאות מוזיקליים). לפעמים נדמה לי שאני כבר לא ישנתי יותר משעתיים רצוף שלוש שנים וחצי. אנחנו מתמוטטים. אולי באמת כדאי לנו ללכת למישהו שמטפל ויאבחן בדיוק איפה הבעיה ויתן לנו כלים להתמודדות. האם מעבדת שינה היא פתרון או פסיכולוג ילדים או להורים? HELP
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|