פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
15/1/2005 01:40 Um_Netah מאת:
To mother of Yuval and Naveh כותרת:
You forgot to mention how old is Naveh ... Is it possible that he is teething? x
My heart is with you. My daughter (13 months) also wants on the breast many times a night. Some nights are better (only one feed) and some are worse (feed every hour or so - particularly when she is teething). I learned to breastfeed in bed and now I just wake up long enough to help her find the breast and go right back to sleep while she's nursing. She doesn't even wake up - she does it all from sleep. x
I'm afraid that frequent waking is normal for many small children (at least, many friends of mine have a similar problem) and your situation is worse because you have two. It might be a good idea you have a specialist see your son, but I would be careful about giving him any medications. x
I hope you find a solution. If you don't go to work, maybe you can have a babysitter come over for a few hours so you could catch sleep during daytime? x


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
13/1/2005  12:03 מצחיקולה....כולנו באותה סירה - זו לא בעיית שינה... - נוני
13/1/2005  12:07 גם אצלנו זה היה ככה. לא הלכנו למעבדת שינה, אבל רצינו...בסוף זה עבר עם הגמ"ל, בגיל שנה וחודש בערך. (ל"ת) - HILLA
13/1/2005  12:21 אבל זה ככה כבר חצי שנה ובמעמדת שינה אמרו לי לבוא - עיפה מאוד
13/1/2005  13:40 אצלנו זה ככה ברוב הלילות - מוניק
13/1/2005  13:43 נראה לי, אם אין משהי עם נסיון רע כאן, שאני עדיין אלך - עיפה מאוד
13/1/2005  14:00 לעייפה מאד - אצלינו..... - רינתי
13/1/2005  14:08 נראה לי שעובדים שם עם ההורים ומנסים למצוא פתרונות פסיכולוגיים (ל"ת) - חס וחלילה תרופות
13/1/2005  16:43 לנו עזרו פרחי באך - רינת א'
14/1/2005  01:09 Try cosleeping - Um_Netah
14/1/2005  02:15 אם תחכי שבוע, אספר לך מחוויותיה של חברה שלי - נועה
14/1/2005  07:39 To Noa - Um_Netah
14/1/2005  09:04 נועה - גם אם היא לא תרצה, אני נורא ארצה לשמוע ויש לי הרגשה שעוד כמה אמהות כאן.... אז ספרי חוויות משם (ל"ת) - מירי2
14/1/2005  11:31 HELP אולי יש לכן עצות שינה בשבילי? גם אנחנו כבר תשושים...HELP - אמא של יובל ונוה
18/1/2005  01:52 מירי2, ברגע שאשמע סיפורים אשוב לספר, ול - Um neta - נועה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש