פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
13/1/2005 12:45 עוד שין מאת:
ממליצה כותרת:
אביטל שלום, אנחנו עשינו את הקורס לפני כשנה אצל גילה רונאל ופעם אחת היינו בהדרכה של שרון צ'רקהם. לי הקורס נתן המון ועזר לי לבחור את דרכי ומבחינה זאת אני ממליצה מאוד. קחי בחשבון שהקורס הוא בגישה טבעית, כך שאם זה לא מתאים לך- אז זה לא הקורס הנכון עבורך. לפחות על גילה, אני יכולה לומר שהיתה זמינה עבורנו כל הזמן (כן, גם בשעות לא מקובלות), התנאים הפיזיים היו טובים והאוירה נעימה. נתן לי הרבה ידע וכלים. הביקורת היחידה, שיש לי, בדיעבד, שאני חושבת שהקורס לא נותן מענה (נפשי) למי שלא יולדת בלידה טבעית. שרון עשתה רושם מבינה, נעימה ותומכת, אבל כאמור היינו אצלה פעם אחת. בכל מקרה, שיהיה בהצלחה.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
13/1/2005  13:50 OT++ הגבתי לדיון שלי על אמא- סבתא- רצ"ב לינק. - רונה
13/1/2005  17:33 אנחנו עשינו שם את הקורס והינו מאוד מאוד מרוצים וזה ממש עזר לנו בלידה ובצירים. אנחנו עשינו עם אירית פלקוביץ' שהיתה מדהימה (ל"ת) - הלית
13/1/2005  22:42 ******** ה מ ל צ ה *********** - נלי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש