פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
13/1/2005 13:13
ליאתה
מאת:
הנה לינק שנעזרתי בו בעבר:
כותרת:
http://leida.co.il/reply.asp?rep=227758
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
13/1/2005 13:14
ותעשי גם חיפוש במנוע עם המלים
-
ליאתה
13/1/2005 14:01
נדחפת עם שאלה בנושא: איך עושים בדיקה לעומק?
-
עידית של שחר
13/1/2005 14:07
ועוד - שיחות עם הורים ממליצים
-
צ'קי
13/1/2005 14:08
עידית - ללכת עם הלב
-
מיפי
13/1/2005 14:35
מנסיוני זה תמיד מעצבן את הגננת אבל בצורה זו "עלינו" עליה!!
-
גלית י.
13/1/2005 14:35
מיפי וגלית תודה על ההתיחסות ו-צ'קי
-
עידית של שחר
13/1/2005 14:42
ועידית...
-
מיפי
13/1/2005 15:05
המלצה
-
עידית
13/1/2005 15:32
OT מיקה ולילי אנחנו מחכות לעידכון על הגנים *הלא* מומלצים של ת"א.... (ל"ת)
-
עוברת אורח
13/1/2005 16:31
תודה על ההמלצה
-
עידית של שחר
13/1/2005 16:39
את לא צריכה תירוצים.
-
לעידית
13/1/2005 18:11
יש קושי בלהיות הכי קטן?
-
שירלי2
13/1/2005 21:47
תבדקי אם יש בדיאדה או במקום אחר הרצאה של דרורית אמיתי בנושא או בכל מקום אחר.
-
www
13/1/2005 22:00
שירלי 2 :: לדעתי תשאלי את דרורית
-
מירי
13/1/2005 22:01
מירי
-
שירלי2
14/1/2005 10:24
שירלי, זה לא משנה מי ישאל ומה תשאלי, מירי תענה שצריך לשאול את דרורית, או שדרורית אומרת ש...
-
אובססיון
14/1/2005 20:41
לעידית ולאבססיון :::: אבססיון מה שכתבת לי מעליב ואני החלטתי לא לכתוב פה יותר. בכל זאת אני עונה לעידית על השאלה שלה. אנחנו באנו בגלל משהוא אחר אבל בדיוק בתקופה הזו רצינו למצוא גנון לילד מספר שתיים
-
מירי
14/1/2005 23:33
מירי יקרה
-
Tamara
15/1/2005 12:07
מירי תודה. רשמתי לעצמי את הדברים. (ל"ת)
-
עידית של שחר
15/1/2005 17:00
מירי אל תשימי לב לטרולים מגעילים. תודה על ההשקעה שלך בתשובות ואם יש לאיזה טרולית בעיה עם זה שאת מתיעצת שתקפוץ לכולנו, YOU KNOW...... כמו שכתבת לך תמרה זה רק אינטרנט. תמשיכי לשאול ולכתוב ולעשות מה שבא לך. אנחנו איתך. (ל"ת)
-
למירי
15/1/2005 21:59
מירי
-
שירלי2
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש