בהנחה שיש משפחתון או גן שבביקור ראשוני מצא חן בעיני, איך לעשות ביקורים מעמיקים יותר? אני מניחה שכדאי לבוא באמצע השבוע בשעות שונות ולעשות ביקורי פתע, אבל איך לעשות זאת בלי להיות קרציה ולעצבן את הגננות? בביקור הראשון ביקשו שלא אבוא מוקדם בבוקר ולא אבוא בשעות ארוחת צהריים/ שינה. אשמח לשמוע מניסיונכם מה עושים?
|
תוכן התגובה:
|