רוב ההורים שאני מדברת איתם (ואני מדברת עם המון) מאוד מרוצים וממליצים על הגן שלשם ילדם הולך. חברה שלי טוענת שכל הורה אומר דברים טובים על הגן "שלו" מעין שכנוע עצמי שהוא שולח את ילדו למקום טוב. אני אישית לא יודעת מה לעשות עם הקביעה הזו של חברתי. אולי יש משהו בדבריה.
|
תוכן התגובה:
|