גם אני בחיפושים אחרי גן החל מהאביב (איתי יהיה בן שנה ושמונה חודשים בערך). ראיתי היום גן שהתלהבתי ממנו אבל יצא שאיתי יהיה הכי קטן (הקטן ביותר שם בן שנתיים בעוד חודש ורוב הילדים בטווח שבין שנתיים לשלוש).
השאלה היא אם נראה לכן שזה עלול לתסכל אותו לפעמים בגלל שיהיו דברים שאולי יהיה לו יותר קשה לעשות בהשוואה לגדולים יותר? (למשל בכל הקטע של היצירה). אני בטוחה שיש בכך הרבה יתרונות ושזה יכול מאד לקדם אותו אבל אולי יש גם חסרונות...
|
תוכן התגובה:
|