פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
15/1/2005 21:59 שירלי2 מאת:
מירי כותרת:
תודה על התשובה המושקעת, לא הייתי ליד מחשב ורק עכשיו ראיתי.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
13/1/2005  13:13 הנה לינק שנעזרתי בו בעבר: - ליאתה
13/1/2005  13:14 ותעשי גם חיפוש במנוע עם המלים - ליאתה
13/1/2005  14:01 נדחפת עם שאלה בנושא: איך עושים בדיקה לעומק? - עידית של שחר
13/1/2005  14:07 ועוד - שיחות עם הורים ממליצים - צ'קי
13/1/2005  14:08 עידית - ללכת עם הלב - מיפי
13/1/2005  14:35 מנסיוני זה תמיד מעצבן את הגננת אבל בצורה זו "עלינו" עליה!! - גלית י.
13/1/2005  14:35 מיפי וגלית תודה על ההתיחסות ו-צ'קי - עידית של שחר
13/1/2005  14:42 ועידית... - מיפי
13/1/2005  15:05 המלצה - עידית
13/1/2005  15:32 OT מיקה ולילי אנחנו מחכות לעידכון על הגנים *הלא* מומלצים של ת"א.... (ל"ת) - עוברת אורח
13/1/2005  16:31 תודה על ההמלצה - עידית של שחר
13/1/2005  16:39 את לא צריכה תירוצים. - לעידית
13/1/2005  18:11 יש קושי בלהיות הכי קטן? - שירלי2
13/1/2005  21:47 תבדקי אם יש בדיאדה או במקום אחר הרצאה של דרורית אמיתי בנושא או בכל מקום אחר. - www
13/1/2005  22:00 שירלי 2 :: לדעתי תשאלי את דרורית - מירי
13/1/2005  22:01 מירי - שירלי2
14/1/2005  10:24 שירלי, זה לא משנה מי ישאל ומה תשאלי, מירי תענה שצריך לשאול את דרורית, או שדרורית אומרת ש... - אובססיון
14/1/2005  20:41 לעידית ולאבססיון :::: אבססיון מה שכתבת לי מעליב ואני החלטתי לא לכתוב פה יותר. בכל זאת אני עונה לעידית על השאלה שלה. אנחנו באנו בגלל משהוא אחר אבל בדיוק בתקופה הזו רצינו למצוא גנון לילד מספר שתיים - מירי
14/1/2005  23:33 מירי יקרה - Tamara
15/1/2005  12:07 מירי תודה. רשמתי לעצמי את הדברים. (ל"ת) - עידית של שחר
15/1/2005  17:00 מירי אל תשימי לב לטרולים מגעילים. תודה על ההשקעה שלך בתשובות ואם יש לאיזה טרולית בעיה עם זה שאת מתיעצת שתקפוץ לכולנו, YOU KNOW...... כמו שכתבת לך תמרה זה רק אינטרנט. תמשיכי לשאול ולכתוב ולעשות מה שבא לך. אנחנו איתך. (ל"ת) - למירי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש