פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
15/1/2005 22:28 רינת א' מאת:
roniti מתוקה כותרת:
אני הייתי חולה כמו שלא הייתי כמה שנים, ועכשיו זה כבר הסוף, תודה. שמחה לשמוע שאתן מתאוששות ובבית. מקווה שיצא לנו להפגש בקרוב, אנה עדיין בשלב שהיא מדבקת? אני רוצה לבוא עם תמר.

לא ידעתי על הטיפ עם הכורכום, איזה בעסה, תמר היתה שבוע עם צהבת ילודים.
איך בדיוק אוכלים את הכורכום? ככה סתם עם כפית?

לגבי השמחות, תודה, מקווה שלא אזדקק...
חיבוק ענק
רינת

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
15/1/2005  15:45 רוניתי מקסימה, שמחה שאתן בבית! - דבי
15/1/2005  16:01 הי רוניתי. שמחה שאתם בסדר ושאלה: - דצה
15/1/2005  17:26 רוניתי... - לירון
15/1/2005  21:12 טוב שאתן כבר בבית - תרגישו טוב! (ל"ת) - אילנה (ק.ס.)
15/1/2005  22:00 היי דצה - roniti
15/1/2005  22:04 אפרת של. - roniti
15/1/2005  22:34 דבי, לירון ואילנה - תודה! ודובת גריזלי, כנסי בבקשה - roniti
15/1/2005  22:58 רינתי, אם את עוד פה.. - roniti
16/1/2005  08:50 תרגישו טוב - ליק333
16/1/2005  10:23 רוניתי יקרה - מירבת
16/1/2005  12:57 הנה את - ורד
16/1/2005  14:28 roniti - דובת גריזלי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש