אני הייתי חולה כמו שלא הייתי כמה שנים, ועכשיו זה כבר הסוף, תודה. שמחה לשמוע שאתן מתאוששות ובבית. מקווה שיצא לנו להפגש בקרוב, אנה עדיין בשלב שהיא מדבקת? אני רוצה לבוא עם תמר.
לא ידעתי על הטיפ עם הכורכום, איזה בעסה, תמר היתה שבוע עם צהבת ילודים. איך בדיוק אוכלים את הכורכום? ככה סתם עם כפית?
לגבי השמחות, תודה, מקווה שלא אזדקק... חיבוק ענק רינת
|
תוכן התגובה:
|