|
15/1/2005 21:15
|
עדי כספי
|
מאת:
|
|
לדרורית,
|
כותרת:
|
כמה זה נכון שכדי לשחק לא צריך בעצם לדעת את אותה שפה.... והנה המשחקים החמים אצלנו בבית לאחרונה: חם-קר שמחביאים משהו ומגלים איפה הוא לפי חם מתחמם וכולי חוש המישוש-מחביאים דברים בציפית ומגלים את החפץ לפי מישוש חוש הטעם והריח-טועמים ומריחים בעיניים פקוחות ואחר כך עוצמים ומנחשים. זיכרון-מתוך 4 חפצים מחביאים אחד וזה שעוצם עיניים מגלה מה החביאו. וגם-זחילה במנהרה,מסירות כדור וכו... ומשחק מילדותי-ים-יבשה וכדרים באים משחק באוטו-אני רואה מכונית בגס-באני(שזה חיפושית.) היו דווקא הרבה משחקי מילים ששיחקנו באוטו אבל זה מפספס את הנקודה נראה לי... שיהיה בהצלחה עדי
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|