כשהייתי קטנה הייתי משחקת בחצר במשחקי קפיצה: על גומי, על חבל (עד היום לא הצלחתי), קלאס,שבלול (מין סילסול מצויר על הרצפה, היינו צריכים לזרוק אבן ולקפוץ על רגל אחת...). גם ב"סיגריה 43" (בדיוק כמו 1,2,3 דג מלוח)ובשוטרים וגנבים, מחבואים, "מרטין הדיג" (לא זוכרת כל כך מה היה...). בתוך הבית היו הרבה משחקים. ביניהם "רואה רואה"(היינו חושבים על חפץ מסוים והילד השני היה צריך לשאול באיזה צבע החפץ ולנחש). קשה לחשוב על זה עכשיו אבל היינו משחקים עם בובות קטנות ומבצר על חיילים ואנדיאנים, ו"הרעים" היו האנדיאנים!
|
תוכן התגובה:
|