פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
15/1/2005 22:04 דבי מאת:
בארגנטינה כותרת:
כשהייתי קטנה הייתי משחקת בחצר במשחקי קפיצה: על גומי, על חבל (עד היום לא הצלחתי), קלאס,שבלול (מין סילסול מצויר על הרצפה, היינו צריכים לזרוק אבן ולקפוץ על רגל אחת...). גם ב"סיגריה 43" (בדיוק כמו 1,2,3 דג מלוח)ובשוטרים וגנבים, מחבואים, "מרטין הדיג" (לא זוכרת כל כך מה היה...).
בתוך הבית היו הרבה משחקים. ביניהם "רואה רואה"(היינו חושבים על חפץ מסוים והילד השני היה צריך לשאול באיזה צבע החפץ ולנחש). קשה לחשוב על זה עכשיו אבל היינו משחקים עם בובות קטנות ומבצר על חיילים ואנדיאנים, ו"הרעים" היו האנדיאנים!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
15/1/2005  17:54 אהבתי מאד את הרעיון שלך - גילי
15/1/2005  17:55 דרורית - דבי
15/1/2005  17:56 שכחתי להוסיף את הלינק - דבי
15/1/2005  18:37 ארגז תחפושות - דליה אחרת
15/1/2005  19:06 זה יום פתוח לכל מי שרוצה? מי המרצים? (ל"ת) - שואלת סתם
15/1/2005  21:01 משחקי כדור ועוד... - לירון
15/1/2005  21:10 יאמי יאמי איזה דיון חביב - גילי אבישי
15/1/2005  21:15 לדרורית, - עדי כספי
15/1/2005  21:21 לא זוכרת הרבה, אבל - סיס
15/1/2005  21:28 דרורית יקרה, מכירה את הספר "משחקים מסביב לעולם9" מאת מרגלית עקביא? - הוטיקה
15/1/2005  21:35 וואוו הוטיקה הספרים של מרגלית עקביא-איך שכחתי את זה. לפני כל יומולדת היינו מוציאים מהם משחקים הזכרת לי נשכחות (ל"ת) - עדי כספי
15/1/2005  21:35 משחקי דמיון - שירין
15/1/2005  22:31 איזה רעיון מקסים ואיזה דיון כיפי! - ליאתה
15/1/2005  22:50 אם למשחקי רחוב את מתכוונת אז - אירוס
15/1/2005  22:52 משחק שעבר מסבתא שלי בירושה, - אנה
15/1/2005  23:06 ובכלל שכחתי - גילי אבישי
15/1/2005  23:07 אנה יקרה, (ואגב, שמך מקסים:-)) - roniti
16/1/2005  00:17 תודה, תודה! איזה שטף!!! - דרורית אמיתי-דרור
16/1/2005  00:40 הרשימה המייצגת שאני קבצתי (ושוב- תודה לכלכן!) - דרורית אמיתי-דרור
16/1/2005  00:44 ומה עם "גומי" שניכרך סביב קרסולי צמדי הבנות? (ל"ת) - אפרתה
16/1/2005  00:54 פרה עיוורת - קשת בענן
16/1/2005  01:10 חם קר - קשת בענן
16/1/2005  07:21 חזרה לילדות. - orna
16/1/2005  08:16 דרורית קחי קישור מקסים - ענת סימון
16/1/2005  09:43 עוד כמה שלא הופיעו ברשימה... - רוני
16/1/2005  10:07 אני נוסעת לישראל... - פרח
16/1/2005  10:30 "שלום אדוני המלך" - אה
16/1/2005  10:43 אחת שתיים שלוש דג מלוח - טובה קראוזה
16/1/2005  10:49 מוסיפה משלי וגם רציתי לומר שבבית הספר של יותם מוקדש זמן בכל יום בדיוק למשחקי הרחוב האלה. כל הילדים בכל הגילאים (וגם המדריכים) משתתפים ביחד וההנאה גדולה!!! - הללי
16/1/2005  12:39 רגע - ומה עם "עוגה עוגה", גם למעגלי הנפילות יש גרסאות תרבותיות שונות ( ring around the...) (ל"ת) - ורד
16/1/2005  14:08 דרורית, אין לי מה להוסיף, גם בגלל הסקלרוזה, אבל תודה על הדיון! מקסים! - טלי תקומי
16/1/2005  17:36 דרורית - רוית ב'
16/1/2005  21:28 פרח - דבי
17/1/2005  00:07 רוית, ראשית: הפרוייקט איננו שלי. אני ממלאת בו תפקיד קטן : מרצה בימי ההשתלמות. - דרורית אמיתי-דרור
17/1/2005  11:01 וגם "חמור חדש" , גומי, משחק הכיסאות , "הגשר מזהב" (ל"ת) - שושו


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש