|
16/1/2005 00:17
|
דרורית אמיתי-דרור
|
מאת:
|
|
תודה, תודה! איזה שטף!!!
|
כותרת:
|
התרגשתי להיזכר במשחקים של עצמי ושל ילדי. אני עובדת כל היום על התכנית להרצאות- ונהנית להיזכר ולשחזר- ולנסות "להוציא" מן המשחקים את התיאוריות (ולא להיפך). תודה ששיתפתם אותי במשחקי הילדות שלכן. ו- אנה: מה שכתבת מרגש במיוחד. איזה חוויה נפלאה היתה לך בוודאי עם סבתא שלך ז"ל! ולשאלה על יום העיון: לא. הוא לא יום פתוח. הוא מיועד רק לקהל המדריכות שעובדות בשטח עם אמהות ומשפחות. ומי עוד מרצה שם? ובכן... רק אני, לאורך כל היומיים המלאים.
ושוב תודה! מקווה שתמשיכו להיזכר ולהזכיר. כייף לזכור את משחקי הילדות.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|