|
16/1/2005 10:49
|
הללי
|
מאת:
|
|
מוסיפה משלי וגם רציתי לומר שבבית הספר של יותם מוקדש זמן בכל יום בדיוק למשחקי הרחוב האלה. כל הילדים בכל הגילאים (וגם המדריכים) משתתפים ביחד וההנאה גדולה!!!
|
כותרת:
|
ואחר כך הוא חוזר הביתה ומתזז אותי כל היום בין מחבואים לחפש את המטמון לתופסת עכברים, דג מלוח, טוק-טוק. עוד משחקים שמשחקים בבית הספר: מישהו יוצא מהחדר והילדים מחליפים משהו בניהם או מעלימים איזה חפץ והילד שיצא צריך לגלות מה השתנה. וגם: עוצמים למישהו את העיניים והוא, באמצעות מישוש צריך לגלות איזה ילד הוא מישש (עושים לו טריקים- שמים לילד משקפיים לא שלו, כיפה של ילד אחר, הוא משנה את הקול שלו וכו') וגם: מישהו יוצא וכל הקבוצה צריכה להחליט איזה תשובה היא נותנת לשאלות שלו (למשל- הבנים אומרים תמיד 'לא' והבנות 'כן'). ואז הוא חוזר ושואל שאלות, ולפי התשובות הוא צריך לגלות את החוקיות שעליה הקבוצה החליטה. מאוד מאוד מצחיק.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|