|
16/1/2005 17:36
|
רוית ב'
|
מאת:
|
|
דרורית
|
כותרת:
|
רציתי להציע תחפושות ביתיות, ופאתום ראיתי כבר ברשימה. הרעיון מקסים בעיני, ותהיתי אם תתני לו ביטוי תקשורתי: אולי תסכימי להתראיין בנושא באחת מתכניות הטלויזיה? אני בטוחה שתכנית הבוקר או אודטה יקפצו על המציאה.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|