|
17/1/2005 00:07
|
דרורית אמיתי-דרור
|
מאת:
|
|
רוית, ראשית: הפרוייקט איננו שלי. אני ממלאת בו תפקיד קטן : מרצה בימי ההשתלמות.
|
כותרת:
|
יש לפרוייקט "אבא" ו"אמא" חשובים: "ג'וינט ישראל" ומלכה מלמד, שמנהלת את תכניות הגיל הרך (האתגר, הטף..) וכל הצוות שלה (רכזות איזוריות, רכזות מקומיות, מדריכות...). זהו הצוות שמוציא את הדברים מן הכוח אל הפועל. אגב- יש להם הרבה פרוייקטים חשובים ומעניינים בתחום הגיל הרך, שכולם מסירות, נתינה, מקצועיות ומודעות חברתית גבוהה. ועוד משהו: אני מרגישה (ואינני בטוחה שאני צודקת) שמראיון טלויזיוני מסוג זה יש עלולה להתפרש נימה פטרונית לגבי העדה האתיופית, משהו מעין: תראו מה אנחנו עושים בשבילם, איך אנחנו יודעים ומלמדים... הדברים אינם נעשים באווירה כזו במציאות! בשום פנים ואופן! אבל בראיון טלוויזיוני בתכנית בוקר או משהו כזה - זה עלול להיתפס בצורה כזו. יחד עם זאת- אספר לצוות הפרויקט על הרעיון שלך, שבוודאי יש בו גם שיווק טוב של הפרוייקט, ואולי מישהי מהן תרצה לללכת איתו הלאה. תודה על החשיבה!
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|