לפי האולטראסאונד היא כבר הפוכה עם הראש עמוק בתעלה, אני רק שבוע 34 אבל לפי תחושת הבטן שלי זה הגיע הזמן כי נראה לי שהפעם היא לא תחכה יותר מידי. החלטתי להתחיל בסוף השבוע, אין לי מושג איך מודדים,איך זה ילך, כמה אני גמישה, כמה זה ישפיע? אני גם ככה מתה מפחד שזה יזרז לי , עכשיו בכלל הפחדת אותי. כל הזמן חיפשתי גם לשמוע אולי לא הכל כ"כ ורוד. אבל כאן כולם מאד מפרגנים אז החלטתי ללכת על זה. עכשיו אני כבר שוב חוששת. גם ככה אמא שלי יושבת לי על הראש כל הזמן לא לעשות שזה התערבות לא טבעית. מה לעשות? אופירה
|
תוכן התגובה:
|