פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
17/1/2005 16:19
הלית
מאת:
דרורית רון ברח' אבן גבירול. לא זולה אבל מעולה. תבקשי שם לקבוע תור לאלה כי יש לה כמה עובדות (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
17/1/2005 15:05
מכון אלישבע - שווה חבל"ז
-
רונה
17/1/2005 17:45
אני אני אני
-
מעיין של ליב
17/1/2005 20:46
OT - חייבת לספר מה קרה לי היום (:
-
קצת היפו'
17/1/2005 21:08
תצחקי תצחקי, כנראה שאנחנו לא נופלים רחוק מהעץ!
-
נלי
17/1/2005 22:11
קצת היפו' התפקעתי מצחוק!!! (ל"ת)
-
דבי
17/1/2005 22:18
קצת היפו' LOL. תודה (ל"ת)
-
ורד
18/1/2005 09:34
קצת היפו'...איזה צחוקים איתכם. מעניין למה דווקא כולם פונים אליך, את נציב התלונות של המשפחה? (ל"ת)
-
רוני
18/1/2005 14:43
הקוסמטיקאית שלי מעולה, מקסימה, נקייה ולא יושבת בשום מכון
-
annat
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש