פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
17/1/2005 21:08 נלי מאת:
תצחקי תצחקי, כנראה שאנחנו לא נופלים רחוק מהעץ! כותרת:
ומה שלום התפוחים שלך באמת?
:)
ד"ש ממני,
נלי

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
17/1/2005  15:05 מכון אלישבע - שווה חבל"ז - רונה
17/1/2005  16:19 דרורית רון ברח' אבן גבירול. לא זולה אבל מעולה. תבקשי שם לקבוע תור לאלה כי יש לה כמה עובדות (ל"ת) - הלית
17/1/2005  17:45 אני אני אני - מעיין של ליב
17/1/2005  20:46 OT - חייבת לספר מה קרה לי היום (: - קצת היפו'
17/1/2005  22:11 קצת היפו' התפקעתי מצחוק!!! (ל"ת) - דבי
17/1/2005  22:18 קצת היפו' LOL. תודה (ל"ת) - ורד
18/1/2005  09:34 קצת היפו'...איזה צחוקים איתכם. מעניין למה דווקא כולם פונים אליך, את נציב התלונות של המשפחה? (ל"ת) - רוני
18/1/2005  14:43 הקוסמטיקאית שלי מעולה, מקסימה, נקייה ולא יושבת בשום מכון - annat


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש