פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
17/1/2005 17:32
מירי2
מאת:
הלית
כותרת:
למיטב ידיעתי תדירות גבוהה של קקי זה רק בתינוקות ממש קטנטנים, ואח"כ אצל תינוקות שרק יונקים יש הרבה פעמים תדירות הרבה יותר נמוכה. מה שחשוב זה אם הוא חיוני ועולה בסדר במשקל.
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
17/1/2005 17:23
הלית
-
מעיין של ליב
17/1/2005 17:48
בגיל הזה גם קקי אחד בשבוע זה בסדר. (ל"ת)
-
דליה אחרת
17/1/2005 18:18
לפי דעתי
-
מור של רונית
17/1/2005 19:43
OT מירי2
-
שירלי2
17/1/2005 20:00
ילד אוכל טוב כשהוא עולה במשקל כמו שצריך (ל"ת)
-
אסנת גלבוע
17/1/2005 21:55
הלית
-
שירין
17/1/2005 22:13
שירלי - עניתי. תודה על ההפניה, אני לא הרבה כאן עכשיו... (ל"ת)
-
מירי2
18/1/2005 07:41
הי שירי
-
הלית
18/1/2005 09:54
הלית
-
שירין
19/1/2005 15:03
תינוק יונק יכול גם לעשות פעם בשבועיים וזה בסדר.
-
דניאלה
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש