פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
17/1/2005 17:32 מירי2 מאת:
הלית כותרת:
למיטב ידיעתי תדירות גבוהה של קקי זה רק בתינוקות ממש קטנטנים, ואח"כ אצל תינוקות שרק יונקים יש הרבה פעמים תדירות הרבה יותר נמוכה. מה שחשוב זה אם הוא חיוני ועולה בסדר במשקל.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
17/1/2005  17:23 הלית - מעיין של ליב
17/1/2005  17:48 בגיל הזה גם קקי אחד בשבוע זה בסדר. (ל"ת) - דליה אחרת
17/1/2005  18:18 לפי דעתי - מור של רונית
17/1/2005  19:43 OT מירי2 - שירלי2
17/1/2005  20:00 ילד אוכל טוב כשהוא עולה במשקל כמו שצריך (ל"ת) - אסנת גלבוע
17/1/2005  21:55 הלית - שירין
17/1/2005  22:13 שירלי - עניתי. תודה על ההפניה, אני לא הרבה כאן עכשיו... (ל"ת) - מירי2
18/1/2005  07:41 הי שירי - הלית
18/1/2005  09:54 הלית - שירין
19/1/2005  15:03 תינוק יונק יכול גם לעשות פעם בשבועיים וזה בסדר. - דניאלה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש