פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
17/1/2005 21:55
שירין
מאת:
הלית
כותרת:
תראי איזה לינק מעניין מצאתי לך בדיוק בנושא הזה, גם נוסטלגי וגם מרגיע -
http://www.leida.co.il/reply.asp?rep=79335
ונדמה לי שאצל נגה בגילו של שחר הייתה תדירות דומה לזו שאת מדווחת (קשה לזכור, הדברים משתנים כל-כך מהר...).
וחוץ מזה מה שלומכם?
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
17/1/2005 17:23
הלית
-
מעיין של ליב
17/1/2005 17:32
הלית
-
מירי2
17/1/2005 17:48
בגיל הזה גם קקי אחד בשבוע זה בסדר. (ל"ת)
-
דליה אחרת
17/1/2005 18:18
לפי דעתי
-
מור של רונית
17/1/2005 19:43
OT מירי2
-
שירלי2
17/1/2005 20:00
ילד אוכל טוב כשהוא עולה במשקל כמו שצריך (ל"ת)
-
אסנת גלבוע
17/1/2005 22:13
שירלי - עניתי. תודה על ההפניה, אני לא הרבה כאן עכשיו... (ל"ת)
-
מירי2
18/1/2005 07:41
הי שירי
-
הלית
18/1/2005 09:54
הלית
-
שירין
19/1/2005 15:03
תינוק יונק יכול גם לעשות פעם בשבועיים וזה בסדר.
-
דניאלה
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש