פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
19/1/2005 15:03 דניאלה מאת:
תינוק יונק יכול גם לעשות פעם בשבועיים וזה בסדר. כותרת:
חלב אם מתעכל היטב-היטב, יונתן עשה פעם בשבוע מגיל חודש ועד שהתחלנו מוצקים, והרופא אמר שזה ממש בסדר (גם ד"ר לייבוביץ אומרת)

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
17/1/2005  17:23 הלית - מעיין של ליב
17/1/2005  17:32 הלית - מירי2
17/1/2005  17:48 בגיל הזה גם קקי אחד בשבוע זה בסדר. (ל"ת) - דליה אחרת
17/1/2005  18:18 לפי דעתי - מור של רונית
17/1/2005  19:43 OT מירי2 - שירלי2
17/1/2005  20:00 ילד אוכל טוב כשהוא עולה במשקל כמו שצריך (ל"ת) - אסנת גלבוע
17/1/2005  21:55 הלית - שירין
17/1/2005  22:13 שירלי - עניתי. תודה על ההפניה, אני לא הרבה כאן עכשיו... (ל"ת) - מירי2
18/1/2005  07:41 הי שירי - הלית
18/1/2005  09:54 הלית - שירין


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש