פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/1/2005 13:22 HILLA מאת:
קולולולוששששש. מזל טוב!!!! (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/1/2005  13:16 מ-ז-ל ט-ו-ב!!!! - צ'קי
20/1/2005  13:20 וואוו! בחדר מיון??? - סיס
20/1/2005  13:31 אלישבע יקרה, אכן לידה מהסרטים! ברכותיי להרבה אושר ושמחה (ל"ת) - הוטיקה
20/1/2005  13:32 איזה יופי, מזל טוב מזל טוב מזל טוב... (ל"ת) - R
20/1/2005  13:34 מקוה שהפוסט יהיה קל לפחות כמו הלידה עצמה. מזל טוב! (ל"ת) - גימלית
20/1/2005  13:50 בריאות ואושר מזל טוב! (ל"ת) - מופ
20/1/2005  14:12 איזה יופי. בחדר מיון? היו בטוב ותעדכני! (ל"ת) - דובת גריזלי
20/1/2005  14:14 מזל טוב!! איזה כיף!! שההמשך יהיה בהתאם. בריאות ואושר לרוב (ל"ת) - יולה של גור וניב
20/1/2005  14:15 מזל טוב ענקי !! נחכה לסיפור.. (ל"ת) - נוני
20/1/2005  14:18 מזל טוב! (ל"ת) - מיכל של איל
20/1/2005  14:27 מזל טוב והרבה בריאות - עדי כספי
20/1/2005  14:52 מזל טוב, מזל טוב, מזל טוב. עוד תינוקת ענוגה הגיחה לעולם! (ל"ת) - ק.ק.
20/1/2005  15:28 מזל טוב ואושר רב (ל"ת) - שירלי2
20/1/2005  15:37 מזל טוב, כיף לשמוע בשורות טובות! (ל"ת) - דליה אחרת
20/1/2005  15:49 מזל טוב! איזה הודעה משמחת! (ל"ת) - מירבת
20/1/2005  15:49 אלישבע המון מזל טוב! אושר ובריאות לכל המשפחה. (ל"ת) - עידית של שחר
20/1/2005  15:51 מזל טוב! מחכה בסקרנות לסיפור המלא. (ל"ת) - שירין
20/1/2005  15:53 מצטרפת למזל-טובים!! יום שלישי ואת כבר במחשב?? סחטיין! שיהיה רק טוב ! (ל"ת) - דבורי
20/1/2005  16:13 מזל-טוב אלישבע. איזה יופי - לידת בזק. שתהיה גם התאקלמות מהירה (ל"ת) - רוני
20/1/2005  17:45 שלום, חזרתי, תודה לכל המאחלות!!! - אלישבע
20/1/2005  18:11 מזל טוב, אלישבע! סיפור מדהים. (ל"ת) - עדי אמא של יובל וגיא
20/1/2005  19:42 מזל טוב, אושר, ושההמשך יהיה גם הוא קליל (ל"ת) - אריאלה
20/1/2005  20:34 מזל טוב והרבה אושר לכולכם (ל"ת) - פומיקי
20/1/2005  20:49 איזה יופי! מזל טוב!! (ל"ת) - ליאתה
20/1/2005  22:18 מזל טוב!!!! הרבה בריאות, אושר ואהבה! (ל"ת) - מירי2
20/1/2005  22:21 וואו מזל טוב!!!! (ל"ת) - לוליק
20/1/2005  23:15 מזל טוב על הלידה הקלה!! (ל"ת) - עינת מ
21/1/2005  00:50 Congratulations! x (ל"ת) - Um_Netah
21/1/2005  09:34 שיהיה במזל טוב, הרבה בריאות. (ל"ת) - אירנה
21/1/2005  17:55 אלישבע, מזל טוב! שיהיה לכם כיף וקל, ומחכה לסיפור..נשיקות (ל"ת) - roniti
21/1/2005  21:58 מזל טוב ופוסט פארטום קל ועליז! (ל"ת) - annat
22/1/2005  00:01 מזל טוב. הרבה אושר בריאות ומנוחה.. (ל"ת) - רונה
23/1/2005  12:03 מזל טוב לטובשבטה הקטנה! - קרן (אחרת)


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש