פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/1/2005 17:45 אלישבע מאת:
שלום, חזרתי, תודה לכל המאחלות!!! כותרת:
אין לה עדיין שם- ניתן לה בשבת. בינתיים קוראים לה "טובישבטה", לכבוד טו-בשבט... (הברקה של גדעון :))

כן, כן, ילדתי במיון! חיכינו בבית שלוש שעות מהתחלת הצירים עד שהרגשתי ש*חייבים* לזוז, (עד אז לא רציתי לצאת מהבית) ובאוטו כבר הרגשתי צורך ללחוץ...
כשהגענו לבית החולים, הביאו לי כסא גלגלים ולא יכולתי לחשוב עליו אפילו. נכנסתי בהפוגה בין צירים ישר לתוך המיון וקראתי: מהר, תנו לי מיטה, אני יולדת! (אמא שלי אמרה אחר כך שנכנסתי ישר, כמו ברווזה ... ברווזה במצוקה...)
היתה המולה מסביבי אבל אני הייתי בשליטה מוחלטת. ידעתי בדיוק מה צריך לעשות ומה אני רוצה.
עליתי למיטה על שש ולא הסכמתי לשכב- זה פשוט לא הרגיש לי נכון- וכשהגיע הציר לחצתי! המיילדת הגיעה מחדר לידה באותו הרגע והנחתה אותי איך ללחוץ, כדי שהראש יצא. עוד לחיצה אחת- וגם הגוף יצא! אספתי אותה אלי וחיבקתי אותה ,וככה היא הגיעה לעולם!
זה החלק המקוצר של סוף הלידה. מקוה, שוב, להעלות לטובת משתתפות הפורום את כל חווית הלידה, שהיתה מדהימה, בהכרה מלאה והשתתפות מלאה שלי, וכלכך רוחנית!!
חייבת להזכיר כאן את אמא שלי ובעלה גדעון, שנסעו איתי ללידה, ואמא שלי תמכה בי בצורה מדהימה! כל זה בהברקה של רגע, כשהבנתי שאני צריכה את אמא שלי לידי, ולא את בעלי. ולמרות שאמא שלי תמיד אמרה שהיא לא יכולה לעמוד בזה, ואחרי הלידה של יצחקי היא לא יכולה לעבור את זה שוב, היא הסכימה! (והיתה מדהימה, שוב).
אבל הכי מדהימה שהיא טובישבטה...:) וריבונו של עולם, שהיה חלק בלתי נפרד מכל התהליך.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/1/2005  13:16 מ-ז-ל ט-ו-ב!!!! - צ'קי
20/1/2005  13:20 וואוו! בחדר מיון??? - סיס
20/1/2005  13:22 קולולולוששששש. מזל טוב!!!! (ל"ת) - HILLA
20/1/2005  13:31 אלישבע יקרה, אכן לידה מהסרטים! ברכותיי להרבה אושר ושמחה (ל"ת) - הוטיקה
20/1/2005  13:32 איזה יופי, מזל טוב מזל טוב מזל טוב... (ל"ת) - R
20/1/2005  13:34 מקוה שהפוסט יהיה קל לפחות כמו הלידה עצמה. מזל טוב! (ל"ת) - גימלית
20/1/2005  13:50 בריאות ואושר מזל טוב! (ל"ת) - מופ
20/1/2005  14:12 איזה יופי. בחדר מיון? היו בטוב ותעדכני! (ל"ת) - דובת גריזלי
20/1/2005  14:14 מזל טוב!! איזה כיף!! שההמשך יהיה בהתאם. בריאות ואושר לרוב (ל"ת) - יולה של גור וניב
20/1/2005  14:15 מזל טוב ענקי !! נחכה לסיפור.. (ל"ת) - נוני
20/1/2005  14:18 מזל טוב! (ל"ת) - מיכל של איל
20/1/2005  14:27 מזל טוב והרבה בריאות - עדי כספי
20/1/2005  14:52 מזל טוב, מזל טוב, מזל טוב. עוד תינוקת ענוגה הגיחה לעולם! (ל"ת) - ק.ק.
20/1/2005  15:28 מזל טוב ואושר רב (ל"ת) - שירלי2
20/1/2005  15:37 מזל טוב, כיף לשמוע בשורות טובות! (ל"ת) - דליה אחרת
20/1/2005  15:49 מזל טוב! איזה הודעה משמחת! (ל"ת) - מירבת
20/1/2005  15:49 אלישבע המון מזל טוב! אושר ובריאות לכל המשפחה. (ל"ת) - עידית של שחר
20/1/2005  15:51 מזל טוב! מחכה בסקרנות לסיפור המלא. (ל"ת) - שירין
20/1/2005  15:53 מצטרפת למזל-טובים!! יום שלישי ואת כבר במחשב?? סחטיין! שיהיה רק טוב ! (ל"ת) - דבורי
20/1/2005  16:13 מזל-טוב אלישבע. איזה יופי - לידת בזק. שתהיה גם התאקלמות מהירה (ל"ת) - רוני
20/1/2005  18:11 מזל טוב, אלישבע! סיפור מדהים. (ל"ת) - עדי אמא של יובל וגיא
20/1/2005  19:42 מזל טוב, אושר, ושההמשך יהיה גם הוא קליל (ל"ת) - אריאלה
20/1/2005  20:34 מזל טוב והרבה אושר לכולכם (ל"ת) - פומיקי
20/1/2005  20:49 איזה יופי! מזל טוב!! (ל"ת) - ליאתה
20/1/2005  22:18 מזל טוב!!!! הרבה בריאות, אושר ואהבה! (ל"ת) - מירי2
20/1/2005  22:21 וואו מזל טוב!!!! (ל"ת) - לוליק
20/1/2005  23:15 מזל טוב על הלידה הקלה!! (ל"ת) - עינת מ
21/1/2005  00:50 Congratulations! x (ל"ת) - Um_Netah
21/1/2005  09:34 שיהיה במזל טוב, הרבה בריאות. (ל"ת) - אירנה
21/1/2005  17:55 אלישבע, מזל טוב! שיהיה לכם כיף וקל, ומחכה לסיפור..נשיקות (ל"ת) - roniti
21/1/2005  21:58 מזל טוב ופוסט פארטום קל ועליז! (ל"ת) - annat
22/1/2005  00:01 מזל טוב. הרבה אושר בריאות ומנוחה.. (ל"ת) - רונה
23/1/2005  12:03 מזל טוב לטובשבטה הקטנה! - קרן (אחרת)


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש