פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
21/1/2005 09:34
אירנה
מאת:
שיהיה במזל טוב, הרבה בריאות. (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
20/1/2005 13:16
מ-ז-ל ט-ו-ב!!!!
-
צ'קי
20/1/2005 13:20
וואוו! בחדר מיון???
-
סיס
20/1/2005 13:22
קולולולוששששש. מזל טוב!!!! (ל"ת)
-
HILLA
20/1/2005 13:31
אלישבע יקרה, אכן לידה מהסרטים! ברכותיי להרבה אושר ושמחה (ל"ת)
-
הוטיקה
20/1/2005 13:32
איזה יופי, מזל טוב מזל טוב מזל טוב... (ל"ת)
-
R
20/1/2005 13:34
מקוה שהפוסט יהיה קל לפחות כמו הלידה עצמה. מזל טוב! (ל"ת)
-
גימלית
20/1/2005 13:50
בריאות ואושר מזל טוב! (ל"ת)
-
מופ
20/1/2005 14:12
איזה יופי. בחדר מיון? היו בטוב ותעדכני! (ל"ת)
-
דובת גריזלי
20/1/2005 14:14
מזל טוב!! איזה כיף!! שההמשך יהיה בהתאם. בריאות ואושר לרוב (ל"ת)
-
יולה של גור וניב
20/1/2005 14:15
מזל טוב ענקי !! נחכה לסיפור.. (ל"ת)
-
נוני
20/1/2005 14:18
מזל טוב! (ל"ת)
-
מיכל של איל
20/1/2005 14:27
מזל טוב והרבה בריאות
-
עדי כספי
20/1/2005 14:52
מזל טוב, מזל טוב, מזל טוב. עוד תינוקת ענוגה הגיחה לעולם! (ל"ת)
-
ק.ק.
20/1/2005 15:28
מזל טוב ואושר רב (ל"ת)
-
שירלי2
20/1/2005 15:37
מזל טוב, כיף לשמוע בשורות טובות! (ל"ת)
-
דליה אחרת
20/1/2005 15:49
מזל טוב! איזה הודעה משמחת! (ל"ת)
-
מירבת
20/1/2005 15:49
אלישבע המון מזל טוב! אושר ובריאות לכל המשפחה. (ל"ת)
-
עידית של שחר
20/1/2005 15:51
מזל טוב! מחכה בסקרנות לסיפור המלא. (ל"ת)
-
שירין
20/1/2005 15:53
מצטרפת למזל-טובים!! יום שלישי ואת כבר במחשב?? סחטיין! שיהיה רק טוב ! (ל"ת)
-
דבורי
20/1/2005 16:13
מזל-טוב אלישבע. איזה יופי - לידת בזק. שתהיה גם התאקלמות מהירה (ל"ת)
-
רוני
20/1/2005 17:45
שלום, חזרתי, תודה לכל המאחלות!!!
-
אלישבע
20/1/2005 18:11
מזל טוב, אלישבע! סיפור מדהים. (ל"ת)
-
עדי אמא של יובל וגיא
20/1/2005 19:42
מזל טוב, אושר, ושההמשך יהיה גם הוא קליל (ל"ת)
-
אריאלה
20/1/2005 20:34
מזל טוב והרבה אושר לכולכם (ל"ת)
-
פומיקי
20/1/2005 20:49
איזה יופי! מזל טוב!! (ל"ת)
-
ליאתה
20/1/2005 22:18
מזל טוב!!!! הרבה בריאות, אושר ואהבה! (ל"ת)
-
מירי2
20/1/2005 22:21
וואו מזל טוב!!!! (ל"ת)
-
לוליק
20/1/2005 23:15
מזל טוב על הלידה הקלה!! (ל"ת)
-
עינת מ
21/1/2005 00:50
Congratulations! x (ל"ת)
-
Um_Netah
21/1/2005 17:55
אלישבע, מזל טוב! שיהיה לכם כיף וקל, ומחכה לסיפור..נשיקות (ל"ת)
-
roniti
21/1/2005 21:58
מזל טוב ופוסט פארטום קל ועליז! (ל"ת)
-
annat
22/1/2005 00:01
מזל טוב. הרבה אושר בריאות ומנוחה.. (ל"ת)
-
רונה
23/1/2005 12:03
מזל טוב לטובשבטה הקטנה!
-
קרן (אחרת)
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש