פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/1/2005 15:11 גימלית מאת:
מה שאני יודעת כותרת:
תראי אני לא אוטוריטה מקצועיות אבל בזמנו קראתי די הרבה על הגלולה הזו. וזה מה שאני זוכרת.
האישור לגלולה היה בשיתוף עם מוסדות הדת והם היו מאוד בעדה. לא בגלל שהם בעד הפלות אלא דווקא בגלל שהם נגד.
כלומר מתוך חשיבה שלקיחה של הגלולה בשלב הזה כשאין ממש הריון תחסוך הפלה בשלב מאוחר יותר.
ולגבי הפניה לרבנים. רק רוצה שתדעי שלרבנים שונים יש דעות שונות יש כאלו שיגידו שכל הפלה היא רצח ויש כאלו שיתנו אישור לנשים להפיל גם מסיבות שהן לא סיבות רפואיות (למשל חוסר יכולת לספק לילד תנאי מחיה מינימלים). לכן זה מאוד תלוי לאיזה רב תפני.
כך שבסוף היום זו נשארת החלטה שלך. אם את מרגישה שההריון הזה לא נכון לך אז את צריכה לקחת את האחריות על ההחלטה שלך.
אני מאוד נזהרת מלהביע דעה משלי לגבי האם אני ממליצה להשתמש כי לא שאלת.

מקוה שהכל יהיה בסדר,
גימלית

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/1/2005  14:14 הלכתית - ורד
20/1/2005  14:24 ל- ורד... - אור בת...
20/1/2005  14:47 מציעה לך לפנות לרב - לימון
20/1/2005  15:00 לימון.... - אור בת..
20/1/2005  15:45 טלפון של רב - דבורי
20/1/2005  15:47 תמתיני שניה-אני מדברת איתו... - דבורי
20/1/2005  15:51 טוב, אז ככה - דבורי
20/1/2005  20:36 Wait a minute ... x - Um_Netah
20/1/2005  21:55 תודה לכולן...!! (ל"ת) - אור בת


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש