|
21/1/2005 14:01
|
ורדי
|
מאת:
|
|
יולה!!
|
כותרת:
|
בזמן האחרון לא נכנסתי הרבה ובכלל לא ידעתי שאת אמורה לעבור ניתוח! אני שמחה שזה מאחורייך ושעבר בשלום. עוד יש לפנייך קצת אי נוחות, אבל גם זה אוטוטו מאחורייך. אם אפשר לעזור במשהו, אני אשמח (גור עדיין בגן שלידי?), תתקשרי אלי. אני לא מתקשרת כי לא בא לי להעיק, את בטח רוצה להתאושש ולהיות עם הקטנים. החזיקי מעמד, חמודה ורדי
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|