פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
21/1/2005 14:01 ורדי מאת:
יולה!! כותרת:
בזמן האחרון לא נכנסתי הרבה ובכלל לא ידעתי שאת אמורה לעבור ניתוח!
אני שמחה שזה מאחורייך ושעבר בשלום. עוד יש לפנייך קצת אי נוחות, אבל גם זה אוטוטו מאחורייך.
אם אפשר לעזור במשהו, אני אשמח (גור עדיין בגן שלידי?), תתקשרי אלי. אני לא מתקשרת כי לא בא לי להעיק, את בטח רוצה להתאושש ולהיות עם הקטנים.
החזיקי מעמד, חמודה
ורדי

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/1/2005  16:01 דבר ראשון תודה על העדכון והשיתוף - אירוס
20/1/2005  16:10 יוה, החלמה מהירה. כתבתי לך בעבר, גיסתי עברה את הניתוח- נשמע זהה, וטפו טפו- 3 שנים - הכל בסדר. הצלחה ובריאות גדולה! (ל"ת) -
20/1/2005  16:13 יו - מובן שהתכוונתי להודת קצב ולא קצף (פאדיחה!) (ל"ת) - יולה של גור וניב
20/1/2005  16:19 חמודה, תשמרי על עצמך (ל"ת) - ליק333
20/1/2005  17:06 יוליה יקרה, החלמה מהירה, שימרי על עצמך והמשיכי לעדכן. (ל"ת) - מיכל של איל
20/1/2005  17:23 רק בריאות ואושר. שמרי על עצמך. - סיס
20/1/2005  17:39 הורידו לי עכשיו את הסיכות, איזו הקלה! ולסיס - - יולה של גור וניב
20/1/2005  17:49 יולה יקרה - יסמין
20/1/2005  18:02 יולה יקרה - מאחלת לך הרבה בריאות! - שירין
20/1/2005  18:18 יולה יקרה, חושבת עליך - מירב שרמן
20/1/2005  19:30 יולה יקרה, את נשמעת לי כל כך חזקה, החלמה מהירה וקלה (ל"ת) - דליה אחרת
20/1/2005  19:48 אוי יולה, אני שמחה לשמוע שהחלק הקשה מאחורייך. - דבורי
20/1/2005  20:40 יולה יקרה, - ליאתה
20/1/2005  21:03 יולה יקרה - - ורד שלשחר
20/1/2005  21:16 יולה יקרה - אריאלה
20/1/2005  21:22 תרגישי טוב! - נתוש
20/1/2005  21:49 יולה - לירון
20/1/2005  22:13 יולה יקרה, שתהיה התאוששות קלה ככל הניתן, והרבה בריאות. (ל"ת) - מירי2
20/1/2005  22:19 יולה - לוליק
20/1/2005  22:23 תודה, בנות, ולירון - - יולה של גור וניב
21/1/2005  14:48 יולה יקרה, רפואה שלמה ומהירה! (ל"ת) - דובת גריזלי
21/1/2005  15:21 שמרי על הרוח הספורטיבית, מאחלת לך המון בריאות והתאוששות מהירה (ל"ת) - אפרתה
21/1/2005  15:58 יולה - לירון
21/1/2005  17:52 יולה - roniti
21/1/2005  21:53 יולה יקרה וגיבורה - annat
21/1/2005  23:13 יולה - iriti
21/1/2005  23:58 מאחלת לך החלמה מהירה ובשורות טובות מהר (ל"ת) - רונה
22/1/2005  11:37 שוב תודה לכולכן, מצבי הולך ומשתפר. ולורדי - - יולה של גור וניב
23/1/2005  11:59 יולה יקרה, - קרן (אחרת)


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש