פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/1/2005 22:46 Tamara מאת:
לגילי כותרת:
קודם כל אם לא קיבלת עוד תשובות, כנראה שאף אחת לא ידעה לענות לך תשובה מהימנה, זו שאלה מאד ספציפית. על הקופסא אמור להיות טלפון של היבואן, בדרך כלל הם אמורים לענות על שאלות שכאלה, מציעה לך לפנות אליו. ובנוסף גם חצי שנה נחשבת כתקופה סבירה ביותר לנסיונות! אף אחד לא אמר שזה אמור לקרות מייד, זה שתאורטית כל חודש הגוף שלנו מכין את עצמו לכניסה להריון עדיין לא אומר שזה כל כך פשוט שזה יקרה ברגע שמנסים! מציעה לך להרגע ולהאמין בגוף שלך. לחץ לא עוזר ולדעתי גם יכול לשבש את הכניסה להריון. ואם את כל כך חוששת שאין לך ביוץ, תעשי מעקב זקיקים.
בהצלחה!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/1/2005  23:28 ערכת ביוץ וביוץ - זברה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש