קודם כל אם לא קיבלת עוד תשובות, כנראה שאף אחת לא ידעה לענות לך תשובה מהימנה, זו שאלה מאד ספציפית. על הקופסא אמור להיות טלפון של היבואן, בדרך כלל הם אמורים לענות על שאלות שכאלה, מציעה לך לפנות אליו. ובנוסף גם חצי שנה נחשבת כתקופה סבירה ביותר לנסיונות! אף אחד לא אמר שזה אמור לקרות מייד, זה שתאורטית כל חודש הגוף שלנו מכין את עצמו לכניסה להריון עדיין לא אומר שזה כל כך פשוט שזה יקרה ברגע שמנסים! מציעה לך להרגע ולהאמין בגוף שלך. לחץ לא עוזר ולדעתי גם יכול לשבש את הכניסה להריון. ואם את כל כך חוששת שאין לך ביוץ, תעשי מעקב זקיקים. בהצלחה!
|
תוכן התגובה:
|