פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/1/2005 23:28 זברה מאת:
ערכת ביוץ וביוץ כותרת:
גילי שלום,
ממה שזכור לי לגבי ערכות ביוץ, אם הקו בחלון הניסוי כהה לפחות באותה מידה כמו חלון הבקרה, זה מצביע על עליה ברמת ה-lh, כלומר לפני ביוץ. אני לא חושבת שזה משנה עוצמת הצבע המוחלטת.
חשוב לזכור שרצוי להשתמש בערכה משעות הצהריים ואילך (ולא בבוקר) כי אז רמת ה-LH גבוהה יותר. כמו כן, לא להשתין ולמעט בשתיית נוזלים שעתיים-שלוש לפני הבדיקה (כי זה מדלל את רמת ההורמון בשתן).

א ב ל - מתוצאות בדיקת ערכת הביוץ בשום אופן אינך יכולה להסיק אם את מבייצת או או לא. יתכן שאינך בודקת נכון או בזמנים הנכונים ובכלל יש נשים שאינן מצליחות לקבל תשובה חיובית בערכת ביוץ מכל מיני סיבות.
הדרך הביתית האמינה היחידה לבדוק אם את מבייצת או לא היא למדוד את חום השחר (רצוי + בדיקת הפרשות). ראי למשל באתר fertilityfriend.com. אם את מודאגת שאת לא מבייצת אני חושבת שכדאי לך מאד לעשות זאת ולהיווכח.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/1/2005  22:46 לגילי - Tamara


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש