|
22/1/2005 14:08
|
מוניק
|
מאת:
|
|
לק.ק. בקשר למשפחתון ברמה"ש הרצליה
|
כותרת:
|
ראיתי עכשיו שענית לי בלוח פורום ההוא ההוא. אז, הקטנה בת שנה וחצי אוטוטו ואני מתחילה לחשוב, אולי, בעתיד, גן? בכל אופן רוצה להכיר ולבדוק אפשרויות.
תודה,
מוניק
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|