אנחנו קנינו אותו מהסיבה הזו - רצינו שפיצ ישב הפוך עד גיל שנתיים+. נדמה לי שאת הטריומף ניתן לחבר הפוך רק עד 13.5 ק"ג ולא היינו בטוחים שזה יספיק...
במבחני בטיחות, הטריומף קיבל ציונים קצת יותר טובים, אבל לא בנושאים כמו "ריסוק" אלא בנוחות החיבור של החגורה וכדומה - כך שאין בינהם הבדלים גדולים.
בסה"כ הקוסקו נחמד, ולפיצ נוח בו. אבל יש לנו גם מקסי קוזי והוא הרבה יותר נוח, גם לפיצ וגם לנו. לדעתי, הוא גם "יושב" יותר טוב על המושבים האנטומיים שיש במרבית המכוניות האירופאיות. כך, שאם נושא הישיבה הפוך לכיוון הנסיעה הוא לא מהותי מבחינתכם, אולי שווה לשקול גם כסאות אירופאיים.
בהצלחה!!!
|
תוכן התגובה:
|