|
22/1/2005 18:41
|
טנגה
|
מאת:
|
|
מחפשת גן/משפחתון לגיל 3 באם המושבות וגם
|
כותרת:
|
מישהי יכולה להסביר לי באיזה גיל אפשר/צריך לעבור למסגרת עירונית או של משרד החינוך? מה זה לעזזל טרום טרום חובה? אם אני רוצה שהוא יעבור כמה שפחות גנים מה הכי טוב? תודה!
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|