|
22/1/2005 20:48
|
יונית
|
מאת:
|
|
עידית של שחר ומחפשת המלצות על גן בפ"ת
|
כותרת:
|
ראיתי, תודה- גן שירוני, נכנסתי גם לאתר שלהם, אני גם אלך לבקר. את יכולה לתת עוד פרטים?
ומי שיש לה המלצות נוספות על גן מגיל שנתיים בפ"ת מוזמנת גם מוזמנת, תודה יונית.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|