|
22/1/2005 21:12
|
עוד שין
|
מאת:
|
|
לסופי- דיאטנית
|
כותרת:
|
מנסיוני האישי.. לימודי תזונה קלינית הם די קשים ומפרכים. זה נשמע מאוד אטרקטיבי ולכן רבות רוצות להרשם (רואים את זה לפי חתך הקבלה) במציאות מעט שורדות (בד"כ המצוינות.. ע"ע טובה) כי בשל התגמול הנמוך במערכת הציבורית צריך הרבה יוזמה וכוחות והרבה הופכות לתועמלניות רפואיות או עושות הסבה. לפני הלימודים הייתי מדברת לא רק עם הפקולטה, אלא גם עם דיאטניות בפועל על מנת להבין במה כרוך התפקיד.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|