|
22/1/2005 21:40
|
אביב
|
מאת:
|
|
אם כבר מדברים על דיאטניות רציתי לספר לך טובה
|
כותרת:
|
לומדת איתי עכשיו ברטר דיאטנית - מקסימה חבל"ז (וכמובן רזה נו טוף) בכולופן היא עבדה קצת בקופת חולים וגילתה די מהר שהרבה יותר טוב פרטי כי הדרך שלה קצת שונה ולא מספיק ללה לשבת רבע שעה עם מי שמגיע אליה. עכשיו היא מתחילה לשלב גם דמיון מודרך בפגישות אבל גם לפני כן היתה הולכת לאזור של ה- סיבה לאכילת יתר. היא גם דיאטנית בסטודיו C וסיפרה שהבנות שמגיעות לא מבינות למה יש לה חבילת טישיו על השולחן, מה לדיאטנית ולדמעות? אחרי הפגישה הראשונה מסתבר שהן מבינות... סתם חשבתי שיעניין אותך לשמוע שבוע טוב
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|