סילאן- אני שומרת במקרר אחרי הפתיחה, מחשש נמלים (-: וזה גם עוזר לי לקרר את התה...
לימודי תזונה- התארים בפקולטה לחקלאות הינם 165 נ"ז אקדמאיות, מה שאומר מערכת שעות מזעזעת (עד 20:00 ויותר...). בתזונה מדובר בארבע שנות לימוד (השנה הרביעית היא הסטאז', אבל משלמים עליה כעל שנת לימודים רגילה )-:). אינני חושבת שהקורסים עצמם קשים במיוחד, והבנות שם (הרוב בנות) חמודות מאד ועוזרות זו לזו, מה שמאד חשוב במידה ויש לך ילד חולה בבית ואת מפסידה כמה ימי לימודים...
בהצלחה!
|
תוכן התגובה:
|