תודה רבה לשתיכן על הטלפונים. סליחה שלא חזרתי. אני לא לגמרי מאופסת ולא מצליחה לנהל את הזמן שלי. כולנו חולים, כולל ארנו, אז השבת לא היתה ממש "שבת מנוחה" וסתם באופן כללי אני לא כ"כ מוצאת את עצמי. יש ימים טובים יותר וימים טובים פחות. אני לא עונה לכם בטלפון, בפרוש כי אני מתעצלת. כרגע אני אחרי האכלה של אוריה, ולפני אמבטיה. אתן מכירות את זה-משימה רודפת משימה. ככה (במחשב) יש לי יותר שליטה על הזמן שלי. אם אדבר אתכן אני אמשוך את הזמן (כי יהיה לי כייף) ולמען האמת אני סתם אתלונן...אז בבקשה, אנא סילחו לי, ואל תיכעסו שאני לוקחת את הזמן להחזיר צלצול. אני אוהבת אותכן ואתן חשובות לי.
רוניתי-אני ממש מקווה שהכל רגוע אצלך. ממש נלחצתי. כתבתי לך תגובה, כבר לא זוכרת איפה. (אה, זה היה OT) מקופלת-איך?? אבל איך את עושה את זה??
נו טופ, אני לא על הפנים!! סתם קצת בדאון. אבל יעבור.
שבוע מקסים, חמים ובריא לשתיכן ולמשפחותיכן!!
|
תוכן התגובה:
|