|
22/1/2005 23:47
|
שירלי2
|
מאת:
|
|
טנגה
|
כותרת:
|
יודעת לענות רק על חלק מהשאלות. קודם כל, גנים עירוניים הם מסביבות גיל 3 למרות שלאחרונה קראתי שיש אפילו משפחתונים של העיריה כך שמסתבר שלא הכל מגיל 3 . בנוסף, טרום חובה זה גיל 4 וטרום טרום זה 3 .
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|