אנחנו גרים בנווה אמירים. גם הגדול (בן 3.5) וגם הקטן (בן 1/2 שנה) הולכים לגנים של קיבוץ גליל ים. לפני שהגדול הלך לגליל ים חרשתי את הסביבה, והייתי בדי הרבה גנים (בין היתר יש לידנו את 'הגן של חני', את 'גן גני' את 'הגן של גלי' את 'עולם הילד' ועוד) על כולם קיבלתי המלצות מאנשים שהילדים שלהם הלכו. בסוף בחרנו בגליל ים. כעקרון עד גיל שנתיים קשה להיכנס לגנים שם (יש רשימת המתנה ארוכה), אבל מגיל שנתיים והלאה יש סיכוי (הגדול התחיל שם בגיל שנתיים, והקטן נכנס 'בזכות' הגדול). אם תרצי פרטים נוספים (על הגנים שראיתי, או על הגנים של גליל ים), את מוזמנת לשלוח לי מייל, או להתקשר 054-4851469. בהצלחה.
|
תוכן התגובה:
|