|
23/1/2005 23:11
|
אחת שייבשה סט פלנל במייבש
|
מאת:
|
|
נעמימי מלאי אחר ההוראות
|
כותרת:
|
הפלנל מוציא סיבים שימלאו לך את המייבש עד שלא תוכלי להוציא את הפילטר, וגם הייבוש במייבש יהרוס את המרקם הנעים של הבד. מצד שני, אם תעשי את זה פעם אחת, בפעמים הבאות זה כבר לא יעשה את זה ותוכלי להבא לייבש במייבש. קחי בחשבון שפלנל זה כבר לא יהיה :(
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|