|
5/6/2005 07:26
|
אמא של מוריה שמיאשת מחיפושים
|
מאת:
|
|
מכירות משפחתון בר"ג גבעתיים?
|
כותרת:
|
ראיתי שאמא של נועם כבר פרסמה מודעה כזאת ללא תשובה. אולי בכל זאת מישהי מכירה? אנחנו די מיואשים מהסביבה. מוריה בת 1.4 ואנו מחפשים לה משפחתון איכותי בסביבה. כל תשובה תתקבל בברכה.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|