פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
5/6/2005 07:26 אמא של מוריה שמיאשת מחיפושים מאת:
מכירות משפחתון בר"ג גבעתיים? כותרת:
ראיתי שאמא של נועם כבר פרסמה מודעה כזאת ללא תשובה. אולי בכל זאת מישהי מכירה? אנחנו די מיואשים מהסביבה. מוריה בת 1.4 ואנו מחפשים לה משפחתון איכותי בסביבה. כל תשובה תתקבל בברכה.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
22/1/2005  13:58 האם מישהי שמעה או התנסתה בטיפולים של ראומה בת כהן בנושא של הסדרת מחזור וביוץ? אשמח לשמוע איך היה והאם מומלץ.תודה מראש (ל"ת) (ל"ת) - יולה
22/1/2005  13:59 אולי מישהי מכירה רופא ישניים טוב ונחמד באיזור השרון שמטפל גם עם גז צחוק? (ל"ת) - פחדנית
22/1/2005  14:06 דר' רביב בכפר סבא - מוניק
22/1/2005  14:08 לק.ק. בקשר למשפחתון ברמה"ש הרצליה - מוניק
22/1/2005  14:13 כסא בטיחות - אבא
22/1/2005  14:22 לנו יש טריומף של אוונפלו - מוניק
22/1/2005  14:35 לפחדנית יש את ד"ר ברודי במדיקל בהרצליה והוא לפני הכל עובד עם גז צחוק (ל"ת) - פחדנית בעצמה
22/1/2005  14:39 באיזה גיל או משקל אפשר לשים את הכסא תינוק עם כיוון התנועה? (ל"ת) - תודה תותים
22/1/2005  15:01 9 ק"ג ולא לפני גיל שנה (ל"ת) - נורית
22/1/2005  15:07 עד איזה חודש של ההריון חברות הטיסה מאשרות לטוס (ל"ת) - הריונית
22/1/2005  15:10 ******** דובת גריזלי ******* - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
22/1/2005  15:46 מחפשים רכב - מירית
22/1/2005  16:00 יתרונו של הקוסקו הוא במשקל המקסימלי בחיבור הפוך לכיוון הנסיעה - מרית
22/1/2005  16:02 -------- הצולעות בדיצה ברינה ידקורו (עדכונון) --------- - ליאתיתי
22/1/2005  16:03 ********** ליהי - עניתי ************ - ליאתיתי
22/1/2005  16:11 אחותי שואלת - מישהיי ודעת איפה ניתן ללמוד להיות דיאטנתית? תודה. (ל"ת) - סופי
22/1/2005  16:24 OT-ליאתיתי - אפרתי
22/1/2005  17:08 רונה, מיפי ורותי - roniti
22/1/2005  18:06 המסלול שצריך לעבור כדי להיות דיאטנית - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
22/1/2005  18:15 האם מישהי יכולה להמליץ על רופא/ת שיניים לילדים באיזור גבעתיים/ר"ג/ת"א - דחוף מאוד! תודה (ל"ת) - יולי
22/1/2005  18:24 לזו שפתחה את הלוח - זה אמור להיות בול 5 עמודים. אבל מי סופר. (ל"ת) - סדרניתה
22/1/2005  18:31 משהיא יודעת איפה ניתן לרכוש טיולון פשוט כמו של בובות אבל אמיתי וזול ...תודה ןחג שמח. (ל"ת) - איילת.ג
22/1/2005  18:36 רופאי שיניים מקסימים בר"ג - דבי
22/1/2005  18:39 בעניין מטפלת זוגית: התלבטות - לא הפעם
22/1/2005  18:41 מחפשת גן/משפחתון לגיל 3 באם המושבות וגם - טנגה
22/1/2005  18:43 מחפשים רופא שיניים ילדים. בפורום יש המלצות על תיתי. מישהי יודעת איך אפשר להגיע אליה? (ל"ת) - גם אנחנו
22/1/2005  18:54 תיתי רופאת השיניים - שירלי2
22/1/2005  19:17 יעל - שירלי2
22/1/2005  19:31 ללא הפעם - אמאשלטל
22/1/2005  19:31 ללא הפעם - אמאשלטל
22/1/2005  20:43 ************כאבי צמיחת שיניים בגיל שנה ו8 ***************** - דבי
22/1/2005  20:48 עידית של שחר ומחפשת המלצות על גן בפ"ת - יונית
22/1/2005  21:10 דבי, גם ליובל כאבו צמיחת השיניים הטוחנות - עדי אמא של יובל וגיא
22/1/2005  21:12 לסופי- דיאטנית - עוד שין
22/1/2005  21:19 שאלה על סילאן - האם לאחר הפתיחה צריך לאחסן במקרר? (ל"ת) - Tamara
22/1/2005  21:40 אם כבר מדברים על דיאטניות רציתי לספר לך טובה - אביב
22/1/2005  21:41 הטלפון של תיתי - רותי קרני הורוביץ
22/1/2005  21:42 אנא, פתחו לוחפורום כל חמישה 5 עמודים, זה עבד טוב עד היום (ל"ת) - רותי קרני הורוביץ
22/1/2005  21:43 לדעתי זה כמו עם דבש דבורים, מתגבש בקור (ל"ת) - דבי
22/1/2005  21:54 ללא הפעם - ריני
22/1/2005  22:00 סינמה פרדיסו, גרסת הבמאי-מישהי ראתה? - טלי תקומי
22/1/2005  22:04 על סילאן ועל לימודי תזונה - סיס
22/1/2005  22:12 @@@רוניתי ומקופלת!!!@@@ - דבורי
22/1/2005  22:21 אה, והסילאן לא נקרש במקרר. (ל"ת) - סיס
22/1/2005  22:25 לאביב - נלי
22/1/2005  22:32 ללא הפעם - annat
22/1/2005  22:34 @@גימלית!!@@ - דבורי
22/1/2005  22:36 ~~~~~סיס~~~~~ - טלי ויש
22/1/2005  22:42 לנלי - אביב
22/1/2005  22:59 טלי ויש - annat
22/1/2005  23:15 גימלית - דבורי
22/1/2005  23:47 טנגה - שירלי2
22/1/2005  23:49 למוניק ומרית - תודה ! (ל"ת) - אבא
22/1/2005  23:49 טנגה - שירלי2
23/1/2005  00:57 === יונית === - ענבל
23/1/2005  07:10 דבי, - R
23/1/2005  07:11 ל - TAMARA - לא צריך לאחסן סילאן במקרר (ל"ת) - R
23/1/2005  07:43 המלצות על רופאי שינים למבוגרים ולילדים בשרון - פרטים בפנים - שין
23/1/2005  07:49 דבורי - תודה - גימלית
23/1/2005  09:38 ~~~~~annat~~~~~~ - טלי ויש
23/1/2005  09:41 רגע לפני פרסום בעיתון - מישהי מכירה מטפלת טובה לשעות אחה"צ בהוד השרון?3-4 פעמים בשבוע (ל"ת) - אופירה
23/1/2005  09:57 תודה לכל מי שענתה לנו על לימודי התזונה. (ל"ת) - סופי
23/1/2005  10:17 דרושה מטפלת בימי א' וב' אחה"צ בירושלים - שגית
23/1/2005  11:00 ליאתיתי, לימון, אמא צעירה ועינת מ: - HILLA
23/1/2005  11:28 תודה אביב! - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
23/1/2005  11:58 רותי, רותי, איפה זה הטולמנס בפחות מטלף ש (ל"ת) - הוטיקה
23/1/2005  11:59 סליחה, זה מההתרגשות... איפה טולמנס בפחות מאלף ש"ח, איפה? (ל"ת) - הוטיקה
23/1/2005  12:21 הנה הנה - רותי קרני הורוביץ
23/1/2005  12:50 למוניק- גן/משפחתון בהרצליה - ק.ק.
23/1/2005  13:19 לאיילת ג.!!!! לגבי טיולון - רוית
23/1/2005  13:37 אשמח לקבל המלצות למטפלת בביתי ברחובות למשרה חלקית למתוקה שלי שבת 11 חודשים. תודה. (ל"ת) - נועם
23/1/2005  14:04 מחפשת המלצה על צימר רומנטי - ברמת הגולן... - ליאתה
23/1/2005  14:34 תודה לעדי של... ולR, הבנתי ש"צרת הטוחנות" צריכים לסבול אותה בשקט ולקוות לטוב... (ל"ת) - דבי
23/1/2005  14:34 להשכרה דירת 3 חדרים ענקית ברמת השרון . - דיאנה
23/1/2005  15:11 ליונית בקשר לגן - עידית של שחר
23/1/2005  16:20 תודה לך רוית!!!!!!!!!!!!! (ל"ת) - איילת.ג
23/1/2005  16:27 למי שמבינה בכביסה- (מי לא???) קניתי מצעי פלנל חדשים, כתוב עליהם לא לייבש במייבש כביסה? כאילו-דא?! לעקוב אחרי ההנחיות? נראה לכן רציני? (ל"ת) - נעמימי
23/1/2005  21:48 &&&&& ליאתיתי &&&&&&&& - אחת מכאן
23/1/2005  22:45 מכירים משפחתון בגבעתיים - רמת גן? - סיגל אמא של נעם
23/1/2005  23:11 נעמימי מלאי אחר ההוראות - אחת שייבשה סט פלנל במייבש
24/1/2005  01:53 תודה - לא הפעם


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש