פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
24/1/2005 08:21 ליאתיתי מאת:
רוניתי כותרת:
(:

ממש לא יקירה.. אני הייתי בתהליך שנתיים ומשהו (עם הפסקות לפעמים). פעם בשבוע.
יש כל מיני סוגי ריברסינגים, יש גם סדנאות כאלה שהן מרוכזות וקבוצתיות, וזה ממש לא מה שקורה כאן. אבל חכי לפני שאני מתלהבת, תוודאי שהיא יכולה איכשהו לקבל אותך...
בהצלחה מתוקה.


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
23/1/2005  09:56 לא מנסיון... - סיס
23/1/2005  10:03 לדעתי - מרילי
23/1/2005  11:36 הי סוי - ליאתיתי
23/1/2005  11:51 OT ליאתיתי - roniti
23/1/2005  14:53 תודה - סוי
23/1/2005  15:23 מחברה אני יודעת - תותים
23/1/2005  20:05 רוניתי נשמה - ליאתיתי
23/1/2005  21:29 ליאתיתי מקסימה - roniti


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש