(:
ממש לא יקירה.. אני הייתי בתהליך שנתיים ומשהו (עם הפסקות לפעמים). פעם בשבוע. יש כל מיני סוגי ריברסינגים, יש גם סדנאות כאלה שהן מרוכזות וקבוצתיות, וזה ממש לא מה שקורה כאן. אבל חכי לפני שאני מתלהבת, תוודאי שהיא יכולה איכשהו לקבל אותך... בהצלחה מתוקה.
|
תוכן התגובה:
|