|
23/1/2005 11:23
|
ליאתיתי
|
מאת:
|
|
ורד!
|
כותרת:
|
אני נורא משתדלת להדחיק את מה שעשית בחודש האחרון, ולכן אני בכ"ז אשאל: איך היה? תדרכי לי על היבלות.. נו .. בבקשה... אוף. את פשוט לא יכולה לתאר לך את הכמיהה הבלתי מתפוגגת בעליל שיש לי לשם. לא יהיה לי מנוס בסוף. מעניין איך זה יקרה... אז זהו, רק רציתי בהזדמנות להגיד לך וולקאם, 'תגעגעתי, לשאול מה מצב ההתעגלות, ההדברות, השקט הנפשי (יש דבר כזה בהריון?!) והחיוך (וגם לשאול אם מסרת לה את אהבתי לתפוחית הגדולה הרחוקה... אוף).
ולגבי הדולות - אני עדיין מנסה להבין אם אוכל להכניס עוד מישהו מלבד טל לטווח הכי אינטימי של החיים מבחינתי. נעה בין התלבטות להדחקה לשכחון.
ממני שמתחילה 34את (!!!) בעוד יומיים... ווויייי לא יאומן.. רגע.. תעצרו שניה..
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|