|
23/1/2005 11:29
|
roniti
|
מאת:
|
|
ורד!
|
כותרת:
|
ממש מתרגשת לראות שאת כל כך מתקדמת עם ההריון שלך, שבוע 30 זה כבר לא צחוק! מבינה מאוד את השיקול שלך חהיות קרובה הביתה, אל עמליה וכולי, והשיקול הוא סך הכול נכון בעיני, יחד עם זאת באופן אישי מאוד התאכזבתי מהמחלקה. על חדר הלידה אין לי מה לומר, כי נורא תלוי על איזו בת אדם את נופלת ואני בלידה הקודמת ילדתי עם שתיים מדהימות, נשים משכמן ומעלה, אז כאמור, אין משהו גורף ומכליל לומר שם. המחלקה זה סיפור אחר..אבל עזבי, צריך לקחת בפרופרוציה. כולה נמצאים שם יומייםץ מעלש, כמו שאומרים שכנינו..
אגב, קראתי את איחולייך והגבתי, ראית? אגב 2, אני בהתקף חרדה קשה בימים האחרונים ושוב בטוחה שמקננת בגופי מחלה קשה. לא הפסקתי לבכות אתמול ובוכה בלב פנימה היום. כל כך דואגת. מה יהיה עם זה? זה או שאני חרדתית או שיש לי מחלה סופנית חס וחלילה. עדיף להיות חרדתית, ברור. בכל מקרה חייבת לטפל בעצמי. דחוף! מספרת לך כי זכרתי שגם אצלך היו עניינים בעקבות מות האב...
נשיקות. התגעגעתי לקרוא אותך פה בזמן שלא היית...
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|